Determine's messages

Public messages for Determine

avatar for XTheXRizzaX
XTheXRizzaX

Jun 24, 2011 11:56pm

RIZZA WAS HERE!!!

Then he left…

avatar for Determine
Determine Sep 8, 2014 2:29pm

Guys make sure you continue this awesome shout, 2000 comments ftw!!

avatar for Battleship203
Battleship203 Sep 12, 2014 11:02pm

I haven’t been here for days… You guys barley comment here. Lel.

avatar for Speedster879
Speedster879 Sep 15, 2014 12:16pm

no stop

avatar for RedFury500
RedFury500

Sep 6, 2014 4:48pm

They said I couldn’t be half of Determine’s level. They said I was Noob all along. Now look at me BIACHES!

avatar for Determine
Determine Sep 7, 2014 10:10am

Lol, who said any of that? Anyways congrats on 33, though I think you should try catching up to speed’s rank before getting mine :P btw good to see you active and playing games and whatnot.

avatar for RedFury500
RedFury500 Sep 8, 2014 9:35pm

Yep I will try eventually although it will be pretty hard…

avatar for Dry_Habitats
Dry_Habitats

Aug 3, 2014 7:52pm

deserts

avatar for RedFury500
RedFury500 Aug 4, 2014 5:15pm

Hes the frog outside of my house today!

avatar for Determine
Determine Aug 6, 2014 2:27pm

ribbit ribbit

avatar for RedFury500
RedFury500 Aug 9, 2014 3:33pm

Meow? xD

avatar for Speedster879
Speedster879

Jan 25, 2014 7:59am

I found a use for kongpanions here apparently lol.

avatar for Determine
Determine Jan 25, 2014 9:44am

KongBot can’t find the page you are looking for. what are you talking about? lol

avatar for Battleship203
Battleship203 Jun 26, 2014 4:10pm

SandBox hero and Curl up and fly!

avatar for graveyard890
graveyard890

Jun 14, 2014 10:50am

Well I always went on to the Badge of the Days that I had already earned for points and doing that got me near level 43 so I played a few games and I ranked up and after that I played a few more, from time to time Ill play games with badges, hehe

avatar for christopher2000
christopher2000

Apr 22, 2014 7:51am

hi

avatar for Determine
Determine Apr 22, 2014 12:23pm

hi

avatar for Battleship203
Battleship203 Jun 7, 2014 4:36pm

hi

avatar for XTheXRizzaX
XTheXRizzaX Jun 8, 2014 9:25am

hi

avatar for pvviolinist
pvviolinist

Apr 30, 2014 6:05pm

Hey Determine <3

avatar for pvviolinist
pvviolinist May 1, 2014 7:00pm

probably not as much as I used to, but don’t worry! I can never leave kongregate <3

avatar for Determine
Determine May 1, 2014 7:58pm

lol good

avatar for Battleship203
Battleship203 May 24, 2014 12:15pm

Sup.

avatar for graveyard890
graveyard890

Apr 1, 2014 3:26pm

Hey! I never see you on anymore! You should come back on so we could chat again.

avatar for graveyard890
graveyard890 Apr 12, 2014 7:36am

I have visited Yui often recently, hadn’t seen you on once….

avatar for Determine
Determine Apr 12, 2014 6:04pm

lol….

avatar for Battleship203
Battleship203 May 24, 2014 12:15pm

Hello.

avatar for Aurorium
Aurorium

May 1, 2014 9:02am

Hi

avatar for Determine
Determine May 1, 2014 9:18am

hi there

avatar for Kyuubi879
Kyuubi879

Apr 2, 2014 7:22pm

Hihi Deter! ;o

avatar for Determine
Determine Apr 3, 2014 7:36pm

omgosh heyyyyyy!! long time no talk, how are you? do you still come on chat often?

avatar for Pontoty
Pontoty

Mar 26, 2014 6:58pm

hi

avatar for Determine
Determine Mar 27, 2014 1:13pm

Hey pont! long time no talk :(

avatar for ninjawarkredder
ninjawarkredder

Jan 7, 2014 5:06pm

I hope you enjoyed New Years. Happy 2014 to you. Your buddy Nwk known as lol123_lolabc.

avatar for Determine
Determine Jan 8, 2014 5:03pm

Thanks lol, I hope you had a good 2013 lol

avatar for FDX3
FDX3

Dec 18, 2013 8:15am

Hey :p Nice level :o Eventually I’ll get around to levelling up on Kong.

avatar for Determine
Determine Dec 18, 2013 9:56am

lol, hi, I haven’t seen you in a long time.
You should level up on kong :P you’ll probably get to a super high level just like on pr2. Speaking of which, rank 63 already?? congrats, who a…

show more
avatar for FDX3
FDX3 Dec 19, 2013 4:23am

quesin is 65, AlphaZ is 63, so there’s only one above me.

avatar for Determine
Determine Dec 22, 2013 9:12am

:o goodluck beating quesin! :)

avatar for pvviolinist
pvviolinist

Dec 8, 2013 11:39am

I just realized you started playing on Kong 8 days after I started 0.0

avatar for Determine
Determine Dec 8, 2013 1:02pm

Lol i joined 8 days after you, i actually have been on kong longer, just didnt make an account for it

avatar for RedFury500
RedFury500

Sep 13, 2013 8:43pm

Hi Guys Sorry For Not Being Here In A long time School has been hard

avatar for Speedster879
Speedster879 Nov 23, 2013 2:35pm

Ohh happy birthday. I can’t believe I forgot.. again.

avatar for Determine
Determine Nov 24, 2013 5:32pm

oh my gosh, i remembered than forgot, sorry red. Anyways hope you had a wonderful birthday, even if you were not excited!! :)

avatar for RedFury500
RedFury500 Dec 1, 2013 5:45pm

Aww thank you guys! It was… okay xD

avatar for lil771
lil771

Nov 6, 2013 2:17pm

hello=)

avatar for Determine
Determine Nov 6, 2013 7:06pm

Oh my gosh lil!!!!! long time no see!!! how have you been, are you still playing pr2?

avatar for lil771
lil771 Nov 9, 2013 12:43pm

im sorta playing yeah, but you should join acidch.at im there <3

avatar for supercartoonman
supercartoonman

Aug 16, 2013 2:00pm

hi i came to visit o:

avatar for Determine
Determine Aug 20, 2013 7:58am

waiii?

avatar for Speedster879
Speedster879 Aug 20, 2013 6:27pm

If he responds to this shout again ill explain why, otherwise if you want me to explain in pm, just say so.

avatar for Determine
Determine Aug 26, 2013 4:43pm

ok

avatar for DarkTacoZ
DarkTacoZ

Jan 1, 2013 12:58am

I have a new account so I won’t be using this one anymore.

avatar for Determine
Determine Jan 1, 2013 8:33am

but why the new account?

avatar for Battleship203
Battleship203 Jul 4, 2013 2:05pm

MOOO

avatar for luminaire
luminaire

Aug 3, 2012 7:23am

Determine! you’re back!

avatar for Speedster879
Speedster879 Aug 18, 2012 10:52pm

Realms and Mad Gods, the usual.

avatar for Determine
Determine Aug 19, 2012 10:01am

lol

avatar for Battleship203
Battleship203 Jul 4, 2013 2:05pm

i played it. its little bit fun but you you could die alot :P

avatar for falconbrawler
falconbrawler

Jan 29, 2013 1:41pm

I don’t know how I got here.

avatar for Determine
Determine Jan 29, 2013 9:42pm

hi and welcome

avatar for Battleship203
Battleship203 Jul 4, 2013 2:03pm

well dont you look pretty today, falconbrawler…..? O.o

avatar for Battleship203
Battleship203

Jun 13, 2013 9:24pm

i like your old avatar :( the mario mushroom wearing the santa hat. Y U NO KEEP IT?

avatar for Determine
Determine Jun 23, 2013 9:40pm

people can change whatever they want to..

avatar for Speedster879
Speedster879 Jun 23, 2013 10:48pm

Discrimination against my wisps of smoke and S’s I see. >_>

avatar for Battleship203
Battleship203 Jul 4, 2013 2:01pm

wait did you just say sapphire!?

avatar for Battleship203
Battleship203

Jun 5, 2013 10:34pm

mr.battleship203_doesn`t_chat_much_in_determine`s_profile was here

avatar for Determine
Determine Jun 23, 2013 9:39pm

hi

avatar for Battleship203
Battleship203 Jul 2, 2013 11:48am

hey there water hair woman….

avatar for Battleship203
Battleship203 Jul 2, 2013 11:48am

that has a fish in it…..

avatar for Battleship203
Battleship203

Jun 8, 2013 3:26pm

why do you have fish in your hair!? D:

avatar for Battleship203
Battleship203 Jun 20, 2013 12:54am

i just drank my whole tea :P what flavor is it?

avatar for Speedster879
Speedster879 Jun 20, 2013 5:10pm

Strawberry.

avatar for Battleship203
Battleship203 Jun 23, 2013 9:32pm

oh good. i was hoping it was not poison.

avatar for pupmom
pupmom

Jun 8, 2011 11:29am

your right the world should b4e in peace and love

avatar for Battleship203
Battleship203 Apr 10, 2013 3:39pm

ACTIVATED

avatar for Battleship203
Battleship203 Apr 10, 2013 3:39pm

kisses :P. later…. ewwwww. pukes

avatar for Battleship203
Battleship203 Jun 7, 2013 4:18pm

this song is about love. http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=RL37o_nylH8

avatar for Pontoty
Pontoty

Apr 8, 2013 2:50pm

you arent on enough

avatar for Determine
Determine Apr 10, 2013 6:21am

:o

avatar for Pontoty
Pontoty Apr 10, 2013 7:30pm

why werent you on today

avatar for Determine
Determine Apr 10, 2013 9:20pm

idk, your right i dont go on much cuz no one else goes on much