FlameBoy1998's Comments

Game Comments
Play Flappy Bird Flash Flappy Bird Flash Mar. 06, 2014
OK stop rating this game low because you cant get past 1. Its an amazing adaptation to the ios version
Play Miami Shark Miami Shark Dec. 09, 2013
Your Gonna Need A Bigger Boat...
Play Space is Key Hell Space is Key Hell Nov. 12, 2013
Yesh! A new excuse to stay up all night!
Play Deeper Sleep Deeper Sleep Nov. 04, 2013
OOBE'= Out Of Body Experiences
Play Deeper Sleep Deeper Sleep Nov. 04, 2013
Call it either Deepest Sleep or Even Deeper Sleep for the next game!
Play Deeper Sleep Deeper Sleep Nov. 01, 2013
I.....H-HATEE......HALLWAYS.... (so dark :O)
Play 10 10 Oct. 31, 2013
we need a 20
Developer response from iojoe

Hehehehe! A sequel will definitely be made, but the title is pending! Thanks FlameBoy1988!

Play Deeper Sleep Deeper Sleep Sep. 24, 2013
Headphones + Cinematic Mode = Shit Your Pants
Play Samsara Room Samsara Room Sep. 24, 2013
i was freaked out when i saw myself haha.
Play Just Chatting Just Chatting Jul. 10, 2013
Under rating threshold (hide)
Play The Last Door - Chapter 1: The Letter The Last Door - Chapter 1: The Letter Jul. 07, 2013
This Game + Dark Room = Shit Your Pants
Play Monty's Moon Monty's Moon Jul. 04, 2013
Monty's Mars!
Play Don't Escape Don't Escape Jul. 01, 2013
Cinematic Mode + Lights Off = Shit Your Pants
Play Give Up Give Up Apr. 05, 2013
needs a save feature
Play Give Up Give Up Apr. 03, 2013
*WALKTHROUGH*ont press that goddamn button
Play 3 Pandas 2. Night 3 Pandas 2. Night Apr. 01, 2013
Meh.
Play Motherload Motherload Feb. 13, 2013
natas is satan backwards ;)
Play Boomshine Boomshine Jan. 10, 2013
Did level 12 on my second try :p
Play Musaic Box Musaic Box Jan. 03, 2013
I found right clicking on the screen and pressing "zoom" or "magnify" helped ALOT! ^_^
Play Lucky Tower 2 Lucky Tower 2 Dec. 10, 2012
(S)Hit lol it says shit