Pacthesis' messages

Public messages for Pacthesis

avatar for cantthinkofuser
cantthinkofuser

Aug 14, 2014 2:37pm

i loved number days sim date!it actually made me cry in all of the endings T_T it was funny and sad!reaallyyy great game!ive played all the other ones too!plz plz make more!the story is great in all of them.thanks!!!

avatar for Kurumi312
Kurumi312

Jul 25, 2014 9:27pm

how do you make game patch?

avatar for Nina_The_Killer
Nina_The_Killer

Jul 25, 2014 6:14pm

make more plz

avatar for zaslavskia
zaslavskia

Jul 2, 2014 2:15am

I love your game!

avatar for cateypie6ty8
cateypie6ty8

Sep 22, 2013 4:48am

My favorite man in your games is the Yellow Fluffy, Alien, Priest thingy with a cute shape.. He just too cute!~. (no offense boys, Ya’ll too Hot for me too choose. :3)

avatar for tigersrule0410
tigersrule0410 Jun 27, 2014 11:46pm

mr toko?

avatar for Sagalink
Sagalink

Jun 25, 2014 9:29pm

Your art style is amazing and your games are fun. You always have a guy in your game that I learn to love, despite how fake they are. Especially those little quirks of theirs!

avatar for xXTreeElfXx
xXTreeElfXx

Jun 23, 2014 12:48pm

Can you put Lunar Days Sim Date on here? :P

avatar for sally822
sally822

May 28, 2014 9:07pm

You are awesome haha. I played all of your games. <3 My favourites would be wonderland days and kingdom days. Make more !!!!

avatar for 6SplitPersona
6SplitPersona May 29, 2014 12:12am

You went on her deviant acc too or you played them here?

avatar for Holliander
Holliander

May 17, 2014 11:02pm

You’re seriously awesome.

avatar for rct777
rct777

May 14, 2014 6:01pm

i always play kingdom days when im sad, and it always makes me smile because the characters all are so sweet. especially ferris. ferris is my favorite. <3

avatar for sweettiffy
sweettiffy

May 11, 2014 4:25pm

I like chrono days sim date best

avatar for GemmaDoyle128
GemmaDoyle128

Mar 29, 2014 7:29pm

You should definitely post all your games here. It’s fun. and I personally find it easier to access and I’m sure other fans agree

avatar for arorua
arorua

Mar 28, 2014 5:53pm

you should leave more of your games on here they are really fun to play

avatar for ILuvRiverW
ILuvRiverW

Feb 4, 2014 2:18pm

i played one of your games on another site and its not on here. please add it

avatar for KidDeath888
KidDeath888 Feb 9, 2014 7:41pm

its called number days

avatar for animelovergirl
animelovergirl Mar 25, 2014 12:44am

I wish Pacthesis would make an another sim date hahahaha

avatar for caitinimpron
caitinimpron

Mar 20, 2014 1:25am

Hi?! I really LOVE your games, the first game i played was kingdom days, until then i had been searching games like this, please make more?
avatar for DerpyWhooves2
DerpyWhooves2

Mar 10, 2014 4:01pm

Love your games can you please make more?

avatar for cheeseymim
cheeseymim

Mar 1, 2014 2:31pm

Can you please put Memory Days on here?

avatar for lavafox67
lavafox67

Dec 16, 2013 5:47pm

i love your games plz make more dateing sims

avatar for EmandM
EmandM

Nov 24, 2013 6:31pm

Your games are awesome! I love them so much! Keep making more!

avatar for gorohonda123
gorohonda123

Nov 23, 2013 11:56pm

MY LITTLE SIS LOVE THIS GAME!SOMETIMES SHE USES MY KONREGATE ACCOUNT JUST TO PLAY THIS GAME!

avatar for syafsyafsyafqh
syafsyafsyafqh

Nov 18, 2013 6:43am

why don’t put your Mr.Toko and Xolga in here ? :(

avatar for ILuvRiverW
ILuvRiverW

Oct 22, 2013 1:44pm

i cant find devin on the idol days game. i finished with everyone but him! I need to find him!
Please respond on my page!

avatar for purplefirehearts
purplefirehearts

Oct 22, 2013 11:41am

i love your games so much

avatar for ILuvRiverW
ILuvRiverW

Oct 21, 2013 2:02pm

i’ve played all your games. i have completed it with every single guy (or girl) too! I love all of them! You need to make more! please??!!

avatar for Hydronia
Hydronia

Jun 17, 2013 7:22pm

Sooooooooooooo……….When´s the next one cause I kinda played them all. Hmmm………… I hope there´s more stuff anyway love your games plus they´re actually not perverted(or Hentai thanks 4 that a lot) and have good stories.

avatar for angelpuppy
angelpuppy Jun 20, 2013 2:03pm

actually on her Deviantart there’s more of them - http://pacthesis.deviantart.com/

avatar for Hydronia
Hydronia Jul 5, 2013 12:52pm

OMG thnx I can’t belive I didn’t notice it in the coments :)

avatar for lapindu56
lapindu56 Sep 23, 2013 1:30am

Thanks :D
I might be a guy but I’m still a fan of your games ^^’