gmodperson1337's Comments

Comment

Vector Runner

Play Vector Runner

Jul. 04, 2010

Rating: -4

lol i was listening to September by Earth Wind and Fire and i was moving side to side to the song and i made it to 20,860 points XD

Light Cut

Play Light Cut

Jul. 02, 2010

Rating: 4

if you have a laptop, or u just r too embarrased to hug ur monitor, just move your mouse up and down and all over.

Level Up!

Play Level Up!

Jul. 02, 2010

Rating: 6

(+) if this is your last badge and its annoying that it wont work

Level Up!

Play Level Up!

Jun. 30, 2010

Rating: 1427

Press (+) if you think this game should either be fixed or swapped out with a game that works for the Pixel Pack Challenge.

Level Up!

Play Level Up!

Jun. 30, 2010

Rating: 2

well this isnt fair, i get past the pixel logo then my plugin crashes.

Tower of Greed

Play Tower of Greed

Jun. 29, 2010

Rating: 2

but it is really really gay that enemys knock you off of ledges and they can also break the grey floors

Tower of Greed

Play Tower of Greed

Jun. 29, 2010

Rating: -2

oh nvm

Tower of Greed

Play Tower of Greed

Jun. 29, 2010

Rating: -3

WOW this game wont tell me how to exit the tower

Vox Populi, Vox Dei(a werewolf thriller)

Play Vox Populi, Vox Dei(a werewolf thriller)

Jun. 29, 2010

Rating: 4

lol this is violent. love the RAWR he makes when he pounces. kinda like the hunter in the left 4 dead series

Doodle God

Play Doodle God

Jun. 29, 2010

Rating: 2

wouldnt it be funny if you did bird + glass = dead bird and the quote is, the only thing that kills it self with a window.

Don't Shit Your Pants

Play Don't Shit Your Pants

Jun. 24, 2010

Rating: -7

its about time. hmph

Light Cut

Play Light Cut

Jun. 19, 2010

Rating: -3

LOL OMG THIS IS.... WTF OMG LOL OLOLLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOL

Crush the Castle Players Pack

Play Crush the Castle Players Pack

Jun. 19, 2010

Rating: 0

lol wow fighting back was actually really cleaver and cool :D

Toss the Turtle

Play Toss the Turtle

Jun. 13, 2010

Rating: -2

ahh nevermind i did it :D

Toss the Turtle

Play Toss the Turtle

Jun. 13, 2010

Rating: -6

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU I GOT TO 2,832,345 FEET NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Splitter 2

Play Splitter 2

Mar. 28, 2010

Rating: -1

very good game 5/5 but if u think this game does needs badges sign here: Tomricardo, AgentPerson, Opt1onal, noob gavon2, betturthenthou, tygrys1, huj123, alphaman253, Steelops, jellybeen60, rigariga sonnyfan66, xidas, jonb123, avenx333,bjt98 ,hama001,waffleboy97,peanut94,Zeldaboy97,cckid99,turlas, sneakyweasel1337, Xenone, GuardboyDK , xXdemonmattXx , Superlu117, niguy123, ...:::missingo3886:::...,IrishGirl447..... speedster9889..., CommonSpree421, ilongxshot, Pendragon4, buzzkid,N0th1ng,jo_qui11,darklunarkirby, spottycow2k8, count ducu6, bryboy2461, Anoosha , JPNNY535,turlas element3699, Reayson, therazzledazzle, darthlordy,warbird12, GameGirl30 , Reaper415, FriedChckn13, hatm28136 The_Amazing_G, Mowcno444, Reaper7624, Mastuhchief,jerry_e17, fattue121, Jeangab13, alget, Meta_Knight, adynster,LorenzoI, InsaneMiiidget,gmodperson1337

Shopping Cart Hero 2

Play Shopping Cart Hero 2

Dec. 29, 2009

Rating: 0

yea but how u hit him with out getting killed by his crap bombs?

Super Karoshi

Play Super Karoshi

Jun. 14, 2009

Rating: -1

Repost this comment with your name added to the end if you think Super Karoshi deserves badges. indoomed, dannyfrank210, migue5356, JP176, grumpychrisshof, ponylips100, Joelansing, Gadoink, Pro1cows, Me_Godzilla, rofltoast, Beard, Wapper12, gmodperson1337

Block N Roll

Play Block N Roll

May. 23, 2009

Rating: -1

YOU THEIF U STOLL THIS GAME ITS NOT BLOCK AND ROLL ITS BLOXORS

Chaos Faction

Play Chaos Faction

May. 14, 2009

Rating: 0

OMFG IT NEEDS ACHIEVEMENTS