orangebastard124's Comments

Game Comments
Play CS Portable CS Portable Nov. 28, 2012
oh lol i met someone who's name is elpotato lol his/her name is so epic xD damn he got that name first
Play CS Portable CS Portable Nov. 18, 2012
hmm one question how do u make barricades?????
Play CS Portable CS Portable Sep. 26, 2012
@return127 actually u can escape the bunker theres 1 block there that can dissappear for like 30 seconds then u duck then u can get out
Play CS Portable CS Portable Sep. 10, 2012
Everybody Party !!!!!!!!!!!!
Play CS Portable CS Portable Sep. 08, 2012
@michael2000 um dude no offense but u have to be noob in noob servers the name says it all
Play CS Portable CS Portable Sep. 07, 2012
Double Kill!!!
Play CS Portable CS Portable Aug. 18, 2012
Protect The Boss Game Mode would be a good addition to the game modes i hope the creators can see this
Play CS Portable CS Portable Aug. 17, 2012
There should be like a shield when u respawn cause people kill u just as u respawn like in football or any map where u respawn on the middle of the game
Play CS Portable CS Portable May. 26, 2012
Um Maybe New Skins will be great right :)
Play Rotatix Rotatix Dec. 11, 2011
90.2,-90.3,9990,90.4
Play GeoSketch GeoSketch Dec. 11, 2011
Try this 1111111,1,1
Play Post it Draw it Post it Draw it Dec. 11, 2011
there should be an autoban for players who draws crap
Play Infectonator : World Dominator Infectonator : World Dominator Oct. 29, 2011
Man That News Reporter is Dumb
Play Infectonator : World Dominator Infectonator : World Dominator Oct. 28, 2011
Zombies:why cant we friggin kill that News Reporter
Play Doodle God 2 Walkthrough Doodle God 2 Walkthrough Oct. 22, 2011
The Coolest Walkthrough ever built
Play HexWars HexWars Oct. 08, 2011
fix the damn rooms it keeps on crashing
Play Post it Draw it Post it Draw it Sep. 08, 2011
Stop it perverts i dont like them when they draw something not good
Play Post it Draw it Post it Draw it Sep. 03, 2011
wow what the heck is an afro bomb if u search it on google it justs shows DJ afro lol
Play Post it Draw it Post it Draw it Sep. 03, 2011
how do u know the !@#$ing word wtf
Play CycloManiacs 2 CycloManiacs 2 Aug. 27, 2011
the vehicles are kinda like heavy while controlling them lol