surianca's Comments

Game Comments
Play Soccer Physics Soccer Physics Aug. 05, 2014
how the hell does this need unity
Play Crystal Story II Crystal Story II Apr. 07, 2014
i'd like to know what the percentage on steal working is, sometimes works straight away and others takes 5 or 6 tries
Play Battle without End Battle without End Feb. 11, 2014
does dex do anything other than raise balance? seems like my ring with 4X dex stats that adds a total of over 400 is useless even with a bow
Play Cat God vs Sun King 2 Cat God vs Sun King 2 Feb. 01, 2014
level two cat god eh... so why does he have the ability to use level 3 firewall every time i hit him, resetting every single unit i had on the screen?
Play Strike Force Heroes 2 Strike Force Heroes 2 May. 21, 2013
sheep cannon, nuff said
Play Ninja Mafia War 2 Ninja Mafia War 2 Feb. 27, 2013
mute button please?
Play  Cobra Squad 2 Cobra Squad 2 Feb. 15, 2013
so.. yeah, straight away in 2nd level, a freaking tank spawns and insta-kills literally 8 of my units, thanks but im done
Play Sugar, sugar 2 Sugar, sugar 2 Jun. 24, 2012
how about the ability to delete my lines?
Play Notebook Wars 3 Notebook Wars 3 Jun. 13, 2012
wow, thats was possibly the fastest/best shooter ive ever played. maybe some more levels thou? i finished the game in under 2 hours with like 3 deaths
Developer response from matakukos

thank you! i will make an expansion with more levels =)

Play Jelly Escape Jelly Escape Jun. 07, 2012
ugh, 69 took me ages, but got 120%!!
Play Frantic Frigates Frantic Frigates Jun. 04, 2012
absolout easiest way to beat it for me was get to about 2k starting gold and just fill up on flags (from most to least expensive) your inventory should have all the flags and one +4 damage after the end-boss, then the hard badge is easy;-)
Play Big Head Bash Big Head Bash May. 25, 2012
yay a kill! OH GOD my head is half the size of the map, wtf?
Play Starmada Starmada Mar. 29, 2012
love the game, just a small complaint though, i had everything maxed out about 50% of the way through and i couldnt tell what was happening on the screen by then, maybee add an upgrade for damage for the lazers? and possible an option to make MY bullets invisible or at least clear
Developer response from Vibe13

yeah more upgrades and more visibility are both common requests so I'm gonna really try hard to get them into my next installment

Play Zombies, Inc. Zombies, Inc. Mar. 10, 2012
aaaaaaaaaaaaaaaa wtf, suddenly every 2 seconds they re-cap something and i get less and less zombies for it, meaning less money, meaning i now have to restart
Play DuckLife 4 DuckLife 4 Mar. 03, 2012
was grinding through till i gto to the climbing part, are you F#@$ing kidding? i play 1 minigame for 10 mins to get 5 levels? no, just no, 1/5
Play Great Game 1/5 Great Game 1/5 Sep. 02, 2011
best ending ever lol
Play Tree Of Life Tree Of Life Jul. 29, 2011
stuck on b2?
Play Penguin Overlords Penguin Overlords Jul. 20, 2011
4/5, only because of the kingdom hearts remix, fix the damn ai and the acuracy stuff (1 turtle to go and 20+ misses on it ect) and you will deserve 5/5 and be worthy of kingdom hearts
Play co-op toon shooter co-op toon shooter May. 30, 2011
so many bugs!!!!! how can this be version 2.8.... with a LOT of work this could be an amazing game, so much fun, but need more characters, maybee upgrades, 5/5 for potential
Play ZunderFury ZunderFury May. 20, 2011
GRAGHFRAGMUFFIN!!!!!!! I EFFING SNEEZED ON WAVE 27 WITH NO DEATHS AND DIED