Crown Contest page 2 (locked)

45 posts

Flag Post

Can i haz u acc 912 >-< Fat americans!

 
Flag Post
Originally posted by GOLYSSJ4:

Can i haz u acc 912 >-< Fat americans!

wth lol dude you don’t want it xD

 
Flag Post

Troll contest not really a prize…

 
Flag Post
Originally posted by GOLYSSJ4:

Troll contest not really a prize…

I won’t abuse my power, just because you pm’d me asking for it and I refused it doesn’t mean that others…………… shouldn’t get it.

Proof it’s mine:

One of those is going to win

WinthropthePug

Speedster879

Kakitto

thomp2345__78

STRYKER475

Dennis2400

Thales4000

 
Flag Post

One of those is going to win

WinthropthePug

Speedster879

Kakitto

STRYKER475

Dennis2400

Thales4000

Son of a bitch

 
Flag Post
Originally posted by nowaitforme102:

One of those is going to win

WinthropthePug

Speedster879

Kakitto

STRYKER475

Dennis2400

Thales4000

Son of a bitch

Who cares about an anti idle crap? Go do something else, taste your rainbow.

 
Flag Post

Cool

 
Flag Post

whattever all this is nonsense my dolphin experience will win anyways _

 
Flag Post
Originally posted by thomp2345__78:

whattever all this is nonsense my dolphin experience will win anyways _

Why are you upset? Your name is in the list..

 
Flag Post

Yay me :D
If I win, I will make Part 2 :)

 
Flag Post
Originally posted by Dennis2400:

Yay me :D
If I win, I will make Part 2 :)

Please don’t make a second part! One is already overwhelming!

 
Flag Post
Originally posted by 91238576T21:

Winner:

Speedster879

Fix’d.

 
Flag Post
Originally posted by 91238576T21:
Originally posted by Dennis2400:

Yay me :D
If I win, I will make Part 2 :)

Please don’t make a second part! One is already overwhelming!

Awww :)
:DDDDDDDDDDDDDD
Promise is promise, brotha, so Part 2 Is gonna happen, one day, you’ll see it in the movies, yo. :D

 
Flag Post
Originally posted by Dennis2400:
Originally posted by 91238576T21:
Originally posted by Dennis2400:

Yay me :D
If I win, I will make Part 2 :)

Please don’t make a second part! One is already overwhelming!

Awww :)
:DDDDDDDDDDDDDD
Promise is promise, brotha, so Part 2 Is gonna happen, one day, you’ll see it in the movies, yo. :D

You’re gonna be a movie director? I salute you, sir! I’ll be your producer. ;D

 
Flag Post
Originally posted by Speedster879:
Originally posted by Dennis2400:
Originally posted by 91238576T21:
Originally posted by Dennis2400:

Yay me :D
If I win, I will make Part 2 :)

Please don’t make a second part! One is already overwhelming!

Awww :)
:DDDDDDDDDDDDDD
Promise is promise, brotha, so Part 2 Is gonna happen, one day, you’ll see it in the movies, yo. :D

You’re gonna be a movie director? I salute you, sir! I’ll be your producer. ;D

It’s a deal :D!

 
Flag Post

Alright guys :D The contest is over. I pm’d the winner the username and the password so… I can’t take it back now.

Feel free to lock this mods, thanks.

 
Flag Post

Um… I didn’t get any PMs?
Also, I didn’t win I guess… No part 2 for you guys :(
Sad D: .

 
Flag Post

Who won?
Also you can lock this thread yourself. It’s not a mod-exclusive power.

 
Flag Post
Originally posted by WinthropthePug:

Who won?
Also you can lock this thread yourself. It’s not a mod-exclusive power.

I’ll keep that a secret because people will annoy him. I can’t lock the thread, if you noticed it’s not the same account as the OP.

 
Flag Post
Originally posted by 91238576T23:
Originally posted by WinthropthePug:

Who won?
Also you can lock this thread yourself. It’s not a mod-exclusive power.

I’ll keep that a secret because people will annoy him. I can’t lock the thread, if you noticed it’s not the same account as the OP.

Oh yeah, lol.

I spent so long making my entry… I guess I wouldn’t be able to get used to a new PR2 account after using my old one since 2009 anyways. :/