Forums Off-topic

The Official Furry Thread ;3 page 169

6356 posts

Flag Post

Anyways…
Here’s one fur the “featheries” (?).

^
UGH!
Here.


EDIT: (Looks at pic more closely)

O.O

I-
Is…
Is that a crow sitting next to the owl? Holding a spear?

 
Flag Post

Fixed that fur ya ^ w ^

yes I think it is

 
Flag Post

^

Lol, thank you Rich.
What did I do wrong? I’ve been postin’ pics fur a while now, I would’ve thought I’d have it down by now!
XD

 
Flag Post

I’m not sure… but, I’ve done that before had to post a pic like twice before it would show up

 
Flag Post

^

Ah.
Meh, whatever.
Thanks again.
:3

 
Flag Post

your welcome

 
Flag Post

^

So how’s work going?
Or your recovery?
:)

 
Flag Post

both…. not so good…

 
Flag Post

^

Oh.
:(
Sorry to hear that.

 
Flag Post

It’s cool I’m sure I’ll be fine in the end

 
Flag Post

^

Hm’righty then. Get well and all that good stuffs.
:3

On another note, I got a little more into GameGrumps, in particular a bit of their playing Secret Of Mana, and I was happy to hear JonTron make a Princess Mononoke reference.
I was like
Well, okay maybe not that tickled, but you get the idea.
XD

 
Flag Post

Yeah I really like GamGrumps but, ain’t watched it in a few days though.

 
Flag Post

SUP guys i am back,(for a bit anyway).What did i miss?
PS. red panda’s are awesome :3

 
Flag Post

^

AAAWWWWWWW!
XD
I agree, red pandas rock.


And hi, lonewolf. I’m doing alright.
As for what you missed, unless you’ve just been lurking and not responding, you missed…

Us talking about heavy metal and how Rich for whatever reason doesn’t like Metallica…
How some furries wear fursuits made of real fur but others don’t, and how some suit up to overcome shyness and whatnot…
Why, if any reason in particular, “most” furries seem to be either canine or feline types of critters…
The surprising (to me, anyway) locking of the MLP thread…
Rich knowing a family of furry bunnies and polar bears…
Me joing the Skype group for the Furries on Kong…
How we’re quickly approaching the 1-year anniversary of this Thread (from my counting of it, 11 days from now), and even closer to my 1-year anniversary as a Kongregator (I joined last September 10)…
And…
Maybe some other stuffs, but there ya go fur some ideas.
^ _ ^


How are you, lonewolf?
:3

 
Flag Post

oh yeah I forgot it has almost been one year.

 
Flag Post

Im good wolf.been a bit busy.bit sad with some stuff.
Red panda’s are epic.

 
Flag Post

what you been sad about??

I mean if you don’t mind me asking

 
Flag Post

^dont want to talk about it.
how have you been?

 
Flag Post

that’s fine

I’ve been better.

 
Flag Post

Good.im gonna go play a game now.u almost at 10 k posts. grats.

 
Flag Post

Thanks I didn’t even notice that

 
Flag Post
Originally posted by lonewolf1621:

Good.im gonna go play a game now.u almost at 10 k posts. grats.

Originally posted by Rich112:

Thanks I didn’t even notice that

@Lonewolf:
What do you mean? We’re not even at 5k just ye-
OOoohh you mean RICH’S post-count!
X3

Originally posted by Rich112:

what you been sad about??

I mean if you don’t mind me asking

Bummer on the sad stuff, glad things are okay otherwise.
^ – ^

10 days ’till 1-year Thread Anniversary!

 
This post has been removed by an administrator or moderator
 
Flag Post

furries HATE CROWS :< :< :< :< :<

 
Flag Post
Originally posted by WolfOfTheCross:
Originally posted by lonewolf1621:

Good.im gonna go play a game now.u almost at 10 k posts. grats.

Originally posted by Rich112:

Thanks I didn’t even notice that

@Lonewolf:
What do you mean? We’re not even at 5k just ye-
OOoohh you mean RICH’S post-count!
X3

Originally posted by Rich112:

what you been sad about??

I mean if you don’t mind me asking

Bummer on the sad stuff, glad things are okay otherwise.
^ – ^

10 days ’till 1-year Thread Anniversary!

Bye rich and wolf and furries,Ill be back NEXT week :D.
EDIT
I might be lurking in the shadows sometimes for a few mins.