Forums The Arts

[competition]Create a battlefield (public votes!) yes, that means YOU!!!!

24 posts

Flag Post

I am looking for 15 people to join this contest.
All you have to do is make a small battlefield with some action going on around it.
rules:
Don’t spam
No alts
Everything from the forum guidlines
Have fun!!!
______________
Voting ends 10th june

 
Flag Post

signers
1.Theraginpotato
2.vulcant13
3.pivotman99 (maybe…)
4.ozzy13
5.dasmitmsad
6.cuffofizz
7.samb278 (I will make one but it won’t be voted)
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
example:

 
Flag Post

I will not be entering this but if you need judges I’ll do that.

Also it should be “Create a battlefield”

 
Flag Post

No, an sounds better. I sign up.

No, wait… I don’t sign up.

 
Flag Post

Uhh, we need sign-ups
This will be a public vote.

 
Flag Post

ill sign up.

 
Flag Post

sorry for the double post, but is there any guidelines to the size?

 
Flag Post

I want to be a judge.

 
Flag Post

Hmmm… Well, I might join… Does hand drawn count? If so, does it have to be colored. Please clarify more.

 
Flag Post

right right i sign up:

 
Flag Post
Originally posted by pivotman99:

Hmmm… Well, I might join… Does hand drawn count? If so, does it have to be colored. Please clarify more.

It dosen’t have to be colored and it can be hand drawed
BTW vulcant, This isn’t the competition yet but i will count it.

 
Flag Post
Originally posted by Checkmark:

No, an sounds better. I sign up.

No, wait… I don’t sign up.

No, a sounds better also that would be proper grammar.

 
Flag Post

A is correct grammar. lets not use an before words that don’t start with a vowel now

 
Flag Post

I want to sign up. I’ll make it hand drawn. And when do we have to have it submitted?

Edit: I won’t make it hand drawn.

 
Flag Post

Lol, i have sprites i wunted to make a game w/ setup alrdy, mine’ll be good :P

Edit:

Erh… maybe thats why no1 wunted to make the game w/ me >< dang… i thot they looked btr than that a year ago :P

 
Flag Post

did you make them yourself?

 
Flag Post

I’ll sign up.

A is correct grammar. lets not use an before words that don’t start with a vowel now

What goes before ‘one’? (‘a one’ or ‘an one’?)

 
Flag Post

I’ve already said i’d sign up so heres my battlefield:

 
Flag Post
Originally posted by vulcant13:

did you make them yourself?

Yah, i got um animated and all…. tho no1 wunted to program :’(

tho, that wuz last summer, maybe i’ll restart this year :P

 
Flag Post

Nice one dismitmsad!
It will be hard when voting starts probably today or tommorow
Voting will end june the 10th or earlier so the public has a chance to vote

 
Flag Post
Originally posted by samb278:

Nice one dismitmsad!

It will be hard when voting starts probably today or tommorow

Voting will end june the 10th or earlier so the public has a chance to vote

Voting starts as of now!

 
Flag Post

We just say wut we thinks best now?

I only see 4 battlefields, and thats including ur example… tho theres 7 ppl signed up, so maybe i’ve gone blind O_o

 
Flag Post

Signs!

 
Flag Post

Is it voting now? and how does the voting work?