Comments for The Shit Hit The Fan

avatar for littlefran
littlefran

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) The game has a back story, but it's from Forumwarz. The backstory is there. also sup

+ - !

(0)

avatar for TJF588
TJF588

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) I'm still disappointed by the distressing lack of fans.

+ - !

(0)

avatar for mind_geek
mind_geek

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) This game is a piece of shit. lolz

+ - !

(0)

avatar for loopylove
loopylove

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) hmm would like a back story as to erm why u have shit in ur room. not an awful game. 2/5

+ - !

(-2)

avatar for smashead666
smashead666

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) @skimsoco lmao. har har "this game is shitty!" ..no? :( i tried.

+ - !

(0)

avatar for Smakit
Smakit

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) Well, I guess if you replaced the crap with items, you would be well on your way to a standard 'escape the room' game =P

+ - !

(0)

avatar for TataraKogasa
TataraKogasa

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) Lolz +1

+ - !

(0)

avatar for Skimsoco76
Skimsoco76

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) this games full of shit!!

+ - !

(1)

avatar for maxie012
maxie012

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) Good Graphics. But, I don't like the overall concept.

+ - !

(0)

avatar for razool
razool

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) nice. replay button doesnt seem to wrok though

+ - !

(0)

avatar for cannibalrabbit
cannibalrabbit

Jan. 20, 2010

Under rating threshold (show) Played this over at forumwarz.com. A nice lil time waster. The dialogue at the top of the screen is funny. Worth a try.

+ - !

(0)

  • add a comment