Comments for Escape from really boring island 2

« Back to Escape from really boring island 2

pwnzaz

Nov. 14, 2010

Under rating threshold (show) lmao an open window with a warning saying dont escape? great game XD

+ - !

(397)

ownyourself

Sep. 18, 2010

Under rating threshold (show) willpower test xD, first i didn`t realize what they ment, but then i had to laugh about the concept of it :p 5/5 for your creativity.

+ - !

(486)

kitty14618

Jan. 15, 2011

Under rating threshold (show) knock knock "who is it?" "naked cheerleaders." "omg wait till i find the key!" "unlocking the door!"

+ - !

(403)

PenguinOfRunes

Jul. 2, 2010

Under rating threshold (show) haha the willpower-test was awesome =)

+ - !

(518)

silux

Jun. 30, 2010

Under rating threshold (show) we have run out of toilet paper so we write this on normal paper lol!!!

+ - !

(522)

Ariq1144

Feb. 18, 2012

Under rating threshold (show) "You are our prisoner now! You'll stay imprisoned until you tell us where the gold is hidden. When you tell us where gold is, we will kill you. Thanks for understanding!"

+ - !

(15)

saintwerty123

Jul. 16, 2011

Under rating threshold (show) Why does the boat bleed when you cut it with the axe??

+ - !

(12)

ste_wa

Jun. 24, 2011

Under rating threshold (show) terrible spelling but love the humour :D

+ - !

(12)

Barkerbob6

Apr. 6, 2011

Under rating threshold (show) To escape break the camera. click the grey wire thing

+ - !

(11)

Mordecry

Jul. 3, 2014

Under rating threshold (show) I cant get past the moon where he sne- i'm ruining it for you.. -.- just enjoy please... Now If you'll excuse me I will go have a boring dinner. c:

+ - !

(10)

soloveiarina

Aug. 23, 2014

Under rating threshold (show) make more!

+ - !

(10)

MasterOfLasers9

Jul. 27, 2013

Under rating threshold (show) both the first one and this one are pretty cool! 5 out of 5 stars for awesomeness and creativity and blowing up stuff!

+ - !

(8)

tigerath5

Mar. 18, 2013

Under rating threshold (show) hmmmmm temple or right? I choose right. You died of thirstiness.

+ - !

(8)

Mariondoe

Mar. 20, 2012

Under rating threshold (show) Why does the boat bleed when you cut it?

+ - !

(8)

sprinklette

Sep. 25, 2012

Under rating threshold (show) I need help getting out of the prison!

+ - !

(6)

Jacobmcelroy8

Jun. 26, 2015

Under rating threshold (show) what do you do when you go out the window that says plz don't escape then you press the arrow and you die nomatter what

+ - !

(7)

annadimas52

Sep. 22, 2011

Under rating threshold (show) beat the game. rating: 5/5

+ - !

(7)

xvgm24

Aug. 24, 2011

Under rating threshold (show) lol he walked for about 3 seconds and he died XD

+ - !

(7)

Donniek

Jun. 11, 2011

Under rating threshold (show) When you tell us where gold is we will kill you, thanks for understanding XD

+ - !

(7)

CptnRoflmao

Nov. 11, 2010

Under rating threshold (show) Ironically, this game wasn't that boring.

+ - !

(7)

omazing

Jul. 12, 2010

Under rating threshold (show) @ natis1, actually to get past the camera, you must pull the gray wire hooking it up to the wall.

+ - !

(84)

MaisoonO

Jul. 11, 2013

Under rating threshold (show) your lost you say follow the yellow brick road where's that never mind lol

+ - !

(6)

DeathBud

Feb. 3, 2012

Under rating threshold (show) I cheated by clicking right mouse button and hit play when I was in the jail lol

+ - !

(6)

Wargod10

Sep. 11, 2011

Under rating threshold (show) that was fun >:-D

+ - !

(6)

MaryM1

Aug. 28, 2011

Under rating threshold (show) can anyone tell me what i do after i climed out the window?

+ - !

(6)

dearhunter

Nov. 6, 2010

Under rating threshold (show) this game is easy but it is fun play the first and third one they are fun

+ - !

(6)

gjhng2000

Oct. 30, 2010

Under rating threshold (show) it blows up cause the buildings always blow up when u finish the game

+ - !

(6)

CoolMate123

Oct. 30, 2010

Under rating threshold (show) why did the building randomly blow up at the end?

+ - !

(6)

eragonman9

Oct. 17, 2010

Under rating threshold (show) I reccomend doing it all right the first time, then going back and doing everything wrong. Awesome game. 4/5

+ - !

(6)

willempie1000

Oct. 6, 2010

Under rating threshold (show) No purple people were harmed in the making of this game. xD

+ - !

(6)

kjw65

Aug. 24, 2010

Under rating threshold (show) Press tab twice. good advice.

+ - !

(39)

JOhnnyGreenDay

Feb. 25, 2011

Under rating threshold (show) lol they said the test is almost impossible, can't believe all the guys that claimed they were messengers of god failed the test rofl

+ - !

(13)

Abbyrules4Life

Sep. 17, 2010

Under rating threshold (show) Yeah like no one was harmed

+ - !

(13)

Fardeensean

May. 4, 2012

Under rating threshold (show) If you don't tell us where the gold is we will kill you. If you tell us where the gold is we will kill you. Thanks for understanding. No deal!

+ - !

(5)

jesse321

May. 28, 2010

Under rating threshold (show) no purple people were harmed in the making of this game

+ - !

(70)

anna57272

Feb. 9, 2012

Under rating threshold (show) lol dont escape naked cheerleaders

+ - !

(5)

Skullfighter

Feb. 3, 2012

Under rating threshold (show) Me: Better row away really fast for no reason! Random Guy on Island: Hmm....what if I connect this wire?

+ - !

(5)

MikeTheSpud

Aug. 31, 2011

Under rating threshold (show) LOL when he executes you he holds the sword backwards =)

+ - !

(5)

madman256

Aug. 12, 2011

Under rating threshold (show) no purpel people wher harmed in the making of this game lol

+ - !

(5)

bigshot712

Jun. 5, 2011

Under rating threshold (show) THIS IS TEH 15 BEST BUT ODD GAME EVER!

+ - !

(5)

hotman021

Jun. 3, 2011

Under rating threshold (show) Death by thirstiness

+ - !

(5)

GothicAngel8333

Jan. 22, 2011

Under rating threshold (show) this is pretty funny. DO NOT ESACPE (open window) (blow up barrel) you were roasted... retry?, TAKE THE TEST!! willpower: where does the circle fit?? SHOVE IT THRU THE STUIPID STARRR!!!

+ - !

(5)

Danster007

Jan. 1, 2011

Under rating threshold (show) Lol press tab if u get stuck

+ - !

(5)

Itsme1995

Nov. 26, 2010

Under rating threshold (show) you'll sty imprisoned until you tell us where the gold is! If you tell us where the gold is we will kill you :D

+ - !

(5)

PieofLegend3

Oct. 16, 2010

Under rating threshold (show) Hooray for impossible tests that involve the repetitive mashing of things!

+ - !

(5)

doom210

Jul. 26, 2010

Under rating threshold (show) lol never let natives use plug in nukes. -_-

+ - !

(20)

dlangabbit

May. 18, 2014

Under rating threshold (show) wow... just wow THAT WAS THE 2ND WEIRDEST GAME IVE EVER PLAYED!

+ - !

(10)

xxhurricainxx

May. 12, 2012

Under rating threshold (show) second one when he stops click him.

+ - !

(4)

lunachick72

May. 7, 2011

Under rating threshold (show) I think this would be cooler if there were more than one way to escape. Like going across the desert or swimming or something, but I'm not a game developer...

+ - !

(10)

CharizardFlame

Sep. 10, 2011

Under rating threshold (show) GREAT! :D 5/5

+ - !

(4)

  • add a comment