Comments for Saints Row

« Back to Saints Row

HiddenSniperX666

Mar. 19, 2011

Under rating threshold (show) Gay ZCOPYRIGHT piece of shit and why are they ALL members of The Westside Rollerz? >:(

+ - !

(21)

patrichagberg95

Oct. 10, 2009

Under rating threshold (show) WTF!!!!!!!! shit game

+ - !

(18)

del6674684

Dec. 7, 2011

Under rating threshold (show) man some body should beat yall ass for this >:/

+ - !

(17)

mattyz112

May. 18, 2010

Under rating threshold (show) is this bady stuff wtf is tthis this is bodie

+ - !

(16)

mastablood1234

Dec. 2, 2011

Under rating threshold (show) and wtf i have infinite health. -_-

+ - !

(14)

liceman021

Jul. 27, 2010

Under rating threshold (show) Epic fail game. And it's A copyrighted game too,

+ - !

(6)

coriescott1234

Aug. 28, 2013

Under rating threshold (show) wooooooooooooooooooooooow saints row coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

+ - !

(2)

McJimmer

Jun. 14, 2014

Under rating threshold (show) YOU DICK THIS SUX

+ - !

(4)

carboy24

May. 23, 2014

Under rating threshold (show) wtf my score is over 4000 and i didnt even do anything

+ - !

(3)

rahulfpereira

Oct. 4, 2015

Under rating threshold (show) hi

+ - !

(-1)

onlyurs

Mar. 14, 2014

Under rating threshold (show) Add me Tho.

+ - !

(1)

onlyurs

Mar. 14, 2014

Under rating threshold (show) Hey.

+ - !

(1)

Azzyanya12

Jul. 5, 2015

Under rating threshold (show) this isn't saints row!!!! D:<

+ - !

(1)

jaden2345

Mar. 5, 2014

Under rating threshold (show) hey

+ - !

(1)

carboy24

May. 23, 2014

Under rating threshold (show) thaw80 wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+ - !

(2)

Bullet_Monkey_S

Jan. 20, 2012

Under rating threshold (show) They look like nuns!

+ - !

(2)

gamingred47

Aug. 7, 2014

Under rating threshold (show) wtf kind of shity game is this? who even made this gay ass game? this game is nothing like the real saints row games!

+ - !

(2)

SkullKiller2500

Jan. 30, 2014

Under rating threshold (show) This is just a Rip-off

+ - !

(2)

joshchap

Mar. 28, 2012

Under rating threshold (show) You do dishonour to the real Saints Row..

+ - !

(2)

mastablood1234

Dec. 2, 2011

Under rating threshold (show) Lame and the first saints row sucks try playing saints row 3

+ - !

(2)

djsteel17

Apr. 19, 2011

Under rating threshold (show) bull crap

+ - !

(2)

Jonna

Aug. 5, 2009

Under rating threshold (show) sucks balls and they ruined the game

+ - !

(0)

ahu08

Aug. 5, 2009

Under rating threshold (show) saw title -saints row- and expected a game What the F@%K is this?!?

+ - !

(0)

Keith051

Jun. 17, 2014

Under rating threshold (show) this game fuken sux bad

+ - !

(2)

Giometrix009

Jan. 16, 2011

Under rating threshold (show) this game fukin sucks this is sad. u are one piece of shit.

+ - !

(2)

jaden2345

Mar. 5, 2014

Under rating threshold (show) this shit easy

+ - !

(1)

batonma

Sep. 2, 2013

Under rating threshold (show) WTF!?

+ - !

(1)

ariel1313

Feb. 6, 2013

Under rating threshold (show) It is impossible to die, there is no story, the artwork is horrible, I have negative ammo, there are no levels, no music or sound effects and no way to win. Before putting up games, can you please consider testing them out first? It would be much appreciated. This game is not bad if it's your first one. I know that I can't make a game at all! I hope that you will try to make better games. Good luck!

+ - !

(1)

supersoldier007

Jan. 20, 2013

Under rating threshold (show) it says the game was made by thaw80 he is the worst game maker ever

+ - !

(1)

halojman

Nov. 22, 2012

Under rating threshold (show) sucks

+ - !

(1)

me445

Nov. 19, 2012

Under rating threshold (show) wat the shit this suckssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

+ - !

(1)

ajstyles1

Jul. 14, 2012

Under rating threshold (show) This makes Duke Nukem look Good

+ - !

(1)

Longestmidnight

Oct. 15, 2012

Under rating threshold (show) oh and i sort of find it racist that all of the people are black

+ - !

(1)

Venom_Snake_KSA

Jan. 4, 2015

Under rating threshold (show) nice game. keep up the good work !

+ - !

(0)

del8038493_64604

Jun. 1, 2012

Under rating threshold (show) im kinda new at this o n am i thee only who plays games lyke these

+ - !

(0)

Dashball

Apr. 26, 2014

Under rating threshold (show) Some one tell Volition that there game was copied by an idiot

+ - !

(0)

del14925593_6196

Jan. 1, 2014

Under rating threshold (show) danm nobody needs to play this its a pice of F**KING SH*T

+ - !

(0)

PWNED239

Dec. 31, 2013

Under rating threshold (show) KONGREGATE DELETE THIS FU**ING GAME!!!!

+ - !

(0)

homekiller

Dec. 28, 2013

Under rating threshold (show) this game f*king sucks i like real saints row

+ - !

(0)

del14351564_9006

Nov. 30, 2013

Under rating threshold (show) this game is butt it needs to lick MY butt

+ - !

(0)

kevin15465

Sep. 25, 2013

Under rating threshold (show) ive played the REAL saints row game this is not like the REAL one but this game is a fail and THIS GAME FKING SUCK DUDE 0/0!!!

+ - !

(0)

vicecity

Sep. 15, 2013

Under rating threshold (show) this isnt saints row this is a complete failure

+ - !

(0)

BAMANATION

Mar. 2, 2013

Under rating threshold (show) wtf wth stupid b###hs

+ - !

(0)

del10039095_8303

Jan. 6, 2013

Under rating threshold (show) Shit it sucks

+ - !

(0)

del10039095_8303

Jan. 6, 2013

Under rating threshold (show) Sucks

+ - !

(0)

del10039095_8303

Jan. 6, 2013

Under rating threshold (show) This game loks lame

+ - !

(0)

keithlin

Dec. 8, 2012

Under rating threshold (show) yeah tht is racist to blaks

+ - !

(0)

Longestmidnight

Oct. 15, 2012

Under rating threshold (show) Well this is a piece of crap

+ - !

(0)

crashwater

Aug. 12, 2012

Under rating threshold (show) WTFH

+ - !

(0)

AliceLoveYa

Aug. 3, 2012

Under rating threshold (show) urhelth goes threwthe gam xD

+ - !

(0)

  • add a comment