Recent posts by MelbourneBoy on Kongregate

Flag Post

Topic: Off-topic / Stots is MelbourneBoy's Alt!

Wait, are you saying that Melbourne boy is up 24/7 to post on Kongregate?

Yep.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / CROWvolution Mafia: Read Guidelines Or be Destroyed!

And why dis me out? I am a crow!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / I'm not sure if anyone else has read or heard of this story but check it out:

It really is stupid. Going to jail for saying you´re gonna do something without even doing it. Hurray for “freedom of speech”

Freedom of Speech doesn’t really come any more. Everyone has the right to speak, and yet, she got jailed for her right to speak!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / I'm not sure if anyone else has read or heard of this story but check it out:

Yeah, that is pretty stupid. Seriously, there are no words to describe that level of stupidity.

Pretty much this. Also, that made me WTF for a bit.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / LE ARROW IN LE KNEE XXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ot became shit in 2013 or something so…

Way before that.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / The "Make a cat" contest

Nobody cares Melbourne, it’s a fun and creative thread. Stop shitposting/+1ing. You could at least shitpost by being relevant to the thread and posting a cat you made.

Well, then sorry for you being butthurt Trent. How is posting something that goes to the guidelines and on also multiple accounts, same thread relevance to others within the past few weeks shitposting?

You have been on OT for quite a long time, and should know the quality threads! I am not saying my threads are quality threads, but you should know what I mean.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Mods are asleep

proceeds to +1 anyway lol

And you don’t do it?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / The "Make a cat" contest

Originally posted by MelbourneBoy:

And again. Post your images somewhere else! OT isn’t an image board

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Mods are asleep

Nope.

 
Flag Post

Topic: Forum Games / Picture Wars (6)

Oh hell yes!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Anime Addicts Anonymous (AAA)

Yes.
and also: Akiyuki Shibou being Akiyuki shinbou with his camera angles.

I see. Well, I found the first episode on Anime Freak, so I’m going to watch it.

EDIT: Yeah, now I saw the episode, and I gotta admit, it was really interesting. Can’t wait for the next episode

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Anime Addicts Anonymous (AAA)

Oh btw, it is called Mekaku City Actors, amiright?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Happy Easter Everyone 2014!

Though I don’t celebrate it, nor do I like it, doesn’t mean other people are the same. So I thought I might wish everyone here in Off-topic Forums a Happy Easter for 2014!

Still got less than a week to go!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Stots is MelbourneBoy's Alt!

ur not funny and im gonna report u

Like reports are ever going to do anything these days Rolby. You should know mods don’t do shit.

Also, I found it pretty funny.

What has happened to MelbourneBoy…he’s been pretty stupid from the last few weeks…

What are you on about? I am not stupid.

No but seriously he was pretty nice and cool at first. No one knows what happended.

Trust me, I have been the same as always.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / The Time has come...

aguspal just admitted he is “special” lol

Lmao

 
Flag Post

Topic: Off-topic / $$$ Earn extra money before you play the games !!!

Nice avatar change lol

 
Flag Post

Topic: Off-topic / $$$ Earn extra money before you play the games !!!

T_T I love black colour…

> Black colour
> Has a black man for an avatar
> Calls itself Blackie.


Also, nope. Don’t feel like earning USD when it isn’t AUD.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Stots is MelbourneBoy's Alt!

owned by trent

Last time I checked, I wasn’t owned by anybody.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Stots is MelbourneBoy's Alt!

not a retarded manchild

Well, thanks for your opinion. Next time, place it somewhere else where it counts.

fixed

You can edit quotes. Woah, that is amazing.

owned

Owned by who?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / LE ARROW IN LE KNEE XXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ha. Newfag is new.

Yeah, too many of them here, that is the problem!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Stots is MelbourneBoy's Alt!

Hiden’ OP

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Stots is MelbourneBoy's Alt!

Here is the proof:

Both Accounts Australian, and are from Sydney
MelbourneBoy is at night, while Stots is during the day
MelbourneBoy is full posting while online while Stots is part snoozing while posting

Discuss how I’ve hidden the truth!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / LE ARROW IN LE KNEE XXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Originally posted by Meistheman:

I came.

How was that feeling? XD

 
Flag Post

Topic: Off-topic / The "Make a cat" contest

And again. Post your images somewhere else! OT isn’t an image board

 
Flag Post

Topic: Off-topic / LE ARROW IN LE KNEE XXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Originally posted by Zachary_Greene:

We 2011 now.


Discucc how none of you were there when OT officially became shit.

Oh, harsh D:

Saying I came in 2012? D: