Recent posts by WeaponsDealer on Kongregate

Flag Post

Topic: CS Portable / Fun Q&A with Asianking

why are we still playing this game

 
Flag Post

Topic: CS Portable / RaidCall - [CSP & CS Ops] Group # : 10723450

Yes. It must belonged to some guy who’s dead now.
What guy?
Uh… Smitty something.
Smitty what?
Uh… Smitty bloodlustnv jeagerman jensen
He must’ve been number one.

but srsly i downloaded this first and ppl laughed at me and said skype was better

 
Flag Post

Topic: CS Portable / What the hell is pr0_m0us3?

https://www.youtube.com/watch?v=z9H7pclIqFs

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Top 10 players MLG.

omg ELG turn the E 90 degrees

MLG

illuminati confirm

 
Flag Post

Topic: CS Portable / noobs

elg master troll 2013-2015

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Listen up...

we should all just play chanceformice together

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Listen up...

@pixel

waiting for the new csp edition, csp br warfare has gotten stale to me

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Listen up...

this game sucks

 
Flag Post

Topic: CS Portable / chanceformice on steam jan 30

Originally posted by zeroVisibility:
Originally posted by WeaponsDealer:

whos gonna come play it wit me

No one jokes about Transformice, Weapon dealing scum.

REQUEST LOCK FOR EL MORDEKAISER

edit: Add me on TFM let’s play sometime. I only play bootcamp though <3

i have 8k bootcamps and several world record times, 1v1 me loser

 
Flag Post

Topic: CS Portable / chanceformice on steam jan 30

omg tehres a trailer guys https://www.youtube.com/watch?v=1Ew8wnL7KtA

Originally posted by DavidL109:

http://www.kongregate.com/accounts/zeroVisibility

is that an inside joke who is that

 
Flag Post

Topic: CS Portable / chanceformice on steam jan 30

whos gonna come play it wit me

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Watch the first Pre-Alpha gameplay footage of the CSP Sequel

Originally posted by DavidL109:
Originally posted by gilalundro:

ONE QUESTION WHY YOU ALL LIKE STOE DUST OR INDUST OR HARBOUR ROOM?

The consensus is that Bank is the best and most competitive map in CSP. All other maps are to be voided.

Agreed, shooting off the unaware brazilians’ heads off spawn is an extremely competitive environment

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Watch the first Pre-Alpha gameplay footage of the CSP Sequel

bruh those kids had no thumbs, if i was i playing in that lobby i wouldve dropped a moab for sure

 
Flag Post

Topic: CS Portable / CSP Sequel update and more!

Originally posted by sp1tfire:
Originally posted by WeaponsDealer:

What should be in this game:
1. Recoil patterns like CS 1.6, requires actual skill to spray and aim accurately.
2. Actual CS money system
3. Original maps that arent a clusterfuck of random shit

What shouldn’t be in this game:
1. ADS
2. anything thats not in real cs
3. brazilians

RESPONSE
--
What should be in the game:
1) Not really. A mix between CS and COD recoil. It would be perfect right?
2) It already exists.
3) Copyrights

What shouldn’t be in the game:
1) Custom server ADS is acceptable
2) No.
3) No. Stop the racist BR hate, just because you can’t understand them. Instead, have a BR server.

1) ???? lol
2) ur really confused mate, ill let u figure out this one
3) i just said non clusterfuck maps, not copying original maps

1) custom server ads is for fags
2) i dont mean exact copying im just saying dont put it a goddamn rocket launcher in the game
3) it’s not racism it’s statistically verified stereotypes

 
Flag Post

Topic: CS Portable / CSP Sequel update and more!

What should be in this game:
1. Recoil patterns like CS 1.6, requires actual skill to spray and aim accurately.
2. Actual CS money system
3. Original maps that arent a clusterfuck of random shit

What shouldn’t be in this game:
1. ADS
2. anything thats not in real cs
3. brazilians

 
Flag Post

Topic: CS Portable / top 15 players csp

this game sux

 

Topic: CS Portable / hi guys

This post has been removed by an administrator or moderator
 
Flag Post

Topic: Off-topic / If the above user never came into OT...(Minigame thread!!!)

One less supposed shitposter, even though i think your posts were actually pretty cool

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Best Players At The Moment.

elfenlars is Noxic

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Best Players At The Moment.

Originally posted by D34thStr0ke:
Originally posted by elfenlars:

I believe this guy called Noxic is a really damn good player! Have you seen him in game?!?! Hes a fckin beast!!

Never heard of him, But I’ll try and check him out.

LOL

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Critical Strike Portable starts with ESL Kick Off Cups!

Doesn’t look fake to me? It is posted on a professional website after all.

 
Flag Post

Topic: CS Portable / Narutopwnu2 quits CSP.

You got banned because you were destroying the legit GA h4x0rs because they’re lixo!

Seriously though, bye man.

 
Flag Post

Topic: CS Portable / A few Glitch reports - Game is not playable.

Originally posted by DavidL109:

I can’t even play the game anymore jajajaja.

same

 

Topic: CS Portable / Cs portable~i want to join *ALB* Clan :v

This post has been removed by an administrator or moderator
 
Flag Post

Topic: CS Portable / Potentially the most Brazilian game ever?

BRAZIL #1 BR BR BR BR O GO GO GOG

AMERICAN FDPs