Recent posts by iSoria on Kongregate

Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / tdp4 4 hotties

s.mall
w.einers
a.ren’t
g.ood

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / tdp4 4 hotties

or

s.omething
w.e
a.sians
g.ot

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / tdp4 4 hotties

s.aved
w.ith
a.mazing
g.race

GOD.

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / (LGN)

Originally posted by sckamper:

Later Ginger Noob maybe?

lagging gamer noobs

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

I think I am doomed to get to 100 pages by myself.

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Cash tournys?

If they cancelled cash tourneys because of scammers, those scammers are going to keep scamming for regular coins…..might as well take out the whole tournament system.

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by los3r33:

They BOTH DONT HAVE FEELINGS!!!!!!!!

ok

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / cash torny4 kong bring it back

Originally posted by 58mugruber:

we were very happy with kogn when their was cash torny but ofcourse the m20 barret and plasma were 540 cash but i didnt care,so what peopel lost thier acoutn thier own d a mn fault, u should neaver tell anyone ur pass thats how aocutn get stolen,so if we say we wont tell pass to strangers who promis us cash will kogn bring back it was so fun beign able to earn cash, nows its goon so is the fun, i use to sit at the game durning 500coins and 10 cash sweeting and killign other team screamign say no fu### u fuc## u no kill him omg come on we ########### must win, then we win buy 1 flag i was so so thrilled, bring it back i say

i didnt read it after the first sentence but yeah, i want cash tournies back.
EDIT: i finished it and its pretty funny – insert picture of two thumbs up here -

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by kennyc123:


on page 13

pg 14 :P

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by los3r33:

Humans =/= Robots
Robots = Computers
So therefore, Computers =/= Humans
Humans = Feelings and Feelings = Need
So because of this, computers =/= need[to verify]

Your second statement is not verified. The definition of a robot and computer is different <—needs to be verified

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by los3r33:

Like what information does it have to verify? It’s not even human!

0.0

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by los3r33:

As long as we revive and talk about semi-related things.

So…that Error is still a mofo.

Yup…i still getting the message…. <— information not verified

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Well I will forever keep reviving it.

Originally posted by Kenny1368:

this thread ain’t active now,,,

By some time within the next decade I should have my 100 pages :)

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

happy early thanksgiving :P here are some pictures to make you smile :D btw the second picture, the guy is russian




Here are some pictures to make you feel a little less stupid…

Couldn’t find any real funny ones…what bout u guys :P

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by kennyc123:


on page 13

Let’s get 100 pages lol.

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Am I trolling my own forum.

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

TDP4 = Them Damn Paynises…times 4

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by los3r33:

I want in!!! [worst soccer team]

hehe.

Originally posted by iSoria:
Originally posted by HeManhandled:

^

lol did u just make that

Originally posted by iSoria:

hi

Originally posted by iSoria:
Originally posted by HeManhandled:

0.0
Look at this team (Milan White – they’re last place). 5 goals for 150 goals against….lol

let’s make a quote monstar :0

Originally posted by tdp4rockmania125:

the erros are back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Originally posted by HeManhandled:

^


Originally posted by iSoria:
Originally posted by HeManhandled:


0.0
Look at this team (Milan White – they’re last place). 5 goals for 150 goals against….lol

Originally posted by HeManhandled:

^

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by HeManhandled:

^

lol did u just make that

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Artifacts

Originally posted by Chopper91:

which is better lvl 30 with m2,bar,gatl^
or lvl 30 with m2 and arts?

lvl 30 with m2 and barrett with decent arts

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

hi

Originally posted by iSoria:
Originally posted by HeManhandled:

0.0
Look at this team (Milan White – they’re last place). 5 goals for 150 goals against….lol

let’s make a quote monstar :0

Originally posted by tdp4rockmania125:

the erros are back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Originally posted by HeManhandled:

^

Originally posted by iSoria:
Originally posted by HeManhandled:

0.0
Look at this team (Milan White – they’re last place). 5 goals for 150 goals against….lol

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Artifacts

artifags

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by HeManhandled:

lol

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

Originally posted by HeManhandled:

0.0
Look at this team (Milan White – they’re last place). 5 goals for 150 goals against….lol

 
Flag Post

Topic: TDP4 Team Battle / Unknown Error Occurred

:D