Recent posts by 199DeaD991 on Kongregate

Flag Post

Topic: Transformice / THESE NEW GRAFFICS SUCK

the new graphics make this game look more clean and cool, what are you talking about?

 
Flag Post

Topic: Serious Discussion / What the hell happened to COCAK?

what the hell is COCAK?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Picture Wars 3

Picture Wars is back! but there are a few rules for this game:

-No spamming posts
-Your picture must be able to beat the other.
- and no scary pics

Enjoy!

edit how do you make pictures again?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / 1001 Ways to Be a Pain In The Ass

116. Run around the city singing “never gonna give you up”

 
Flag Post

Topic: Off-topic / The Day the meme died

I would be like “OH NOEZ” and get back to my internets.

 
Flag Post

Topic: Transformice / How Famous are you on Transformice?

about 6-5… i am in the meat clan so that adds. people notice me when i come into a room, (room 1 or meat)

 
Flag Post

Topic: Off-topic / If you could survive in space

Originally posted by Dr_Stein:
Originally posted by SpearDudezor:
Originally posted by Dr_Stein:
Originally posted by SpearDudezor:
Originally posted by Dr_Stein:

The speed of sound in space would get you absolutely nowhere, so, fuck that.

You’re not sound, right? Are you sound? No, you’re not sound. You are going at the SPEED of sound.

Wat.

Sound can’t be in space but you’re not sound itself, you’re only going at its speed in air – 1236km/h

And to put that in perspective, Pluto is 2.7 billion miles away from Earth.

Have fun getting there at your puny 768 miles per hour.

oh well, you idiots should try the SPEED OF LIGHT!!! (btw… quote pyramid started)

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Type "Kongregate" with your eyes closed

Originally posted by SpearDudezor:
Originally posted by OMFGPwned:
Originally posted by ungusfungus:

Kingregate.

Fuck, I lost.

The Game.

FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU

now, restart that game

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Type "Kongregate" with your eyes closed

KONFREGARE… damn, i lost

but you gotta admit, sorta hard to do it.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / FUNNY BLUESCREEN OF DEATH JOKE

Originally posted by OneOneOne4:

Thats cool. Whats the blue screen of death?

(uses a mac)

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Bad Computer Crash

Originally posted by Tioga:

BSOD!?!?!?!??!
Best idea: Run around like a chicken without its head….

Or…..Do what Jabor says….since its probably his fault anyway.

do what jabor says? i never do that. exept now.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Official Cleverbot Thread

ALSO, CLEVERBOT CONFUSED BY INTERNET!

User: Over 9000!

Cleverbot: Lol you have a great power level.

User: Whats you power level?

Cleverbot: You look like a human being.

User: So, what do you say is your power level?

Cleverbot: Your power level, is it OVER 9000.

User: WHAT?! 9000? Thats impossible!

Cleverbot: How so?

User: facepalm.

Cleverbot: I never near that.

User: All your base are belong to us.

Cleverbot: You are on the way to destruction.

User: So, I herd u liek mudkipz?

Cleverbot: I like unicorns.

User: You mean charlie?

Cleverbot: Yes.

User: Hey apple!

Cleverbot: Apple?

User: NEVER GONNA GIVE YOU UP NEVER GONNA LET YOU DOWN NEVER GONNA RUN AROUND AND DESERT YOU NEVER GONNA MAKE YOU CRY NEVER GONNA SAY GOODBYE NEVER GONNA TELL A LIE AND HURT YOU!

Cleverbot: Never gonna, nevergonna give.

User: Numa numa yay!

Cleverbot: Numa numa numa yay.

User: PEANUT BUTTER JELLY TIME!

Cleverbot: Peanut butter jetty, peanut butter jelly.

User: This is madness!

Cleverbot: This…is…SPARTA!!!!!!

User: C-C-C-C-C-C-C-C-C-OMBO-O-O BREAKER.

Cleverbot: Let’s play a lovegame.

User: I ran out of memes! :o.

Cleverbot: Do you realize that if I realize that I am a machine, I am no longer a machine, but a human?

User: Bye im going back to kongregate.

Cleverbot: Great.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Official Cleverbot Thread

CLEVERBOT IS OWNED BY SPAM

User: Hello.

Cleverbot: HOw are you?!

User: Hello.

Cleverbot: I just said hello! How are you? X.

User: Hello.

Cleverbot: How are you?

User: Hello.

Cleverbot: How are you?

User: Hello.

Cleverbot: What are you doing?

User: Hello.

Cleverbot: I like you too.

User: Hello.

Cleverbot: Hello!

User: Hello.

Cleverbot: How are you?

User: Hello.

Cleverbot: How are you?

User: Hello.

Cleverbot: What are you doing?

User: Hello.

Cleverbot: I like you too.

User: Hello.

Cleverbot: Hello!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / typing upside down!

Originally posted by 199DeaD991:

wow i was ninjad twice

that shows that people can type fast
 
Flag Post

Topic: Off-topic / typing upside down!

wow i was ninjad twice

 
Flag Post

Topic: Off-topic / typing upside down!

type upside down by going to:http: //www.sevenwires.com/play/UpsideDownLetters.html it shows how to uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ

 
Flag Post

Topic: Off-topic / typing upside down!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ oʇ uɹɐǝן

 
Flag Post

Topic: Transformice / who's the best troll?

meep is the troll god

 
Flag Post

Topic: Transformice / Transformice Training Academy (TTA)

I, 199DeaD991 Swear to teach to the best of my ability,To Remove trolls when possible, and to not hack while in one of the academy’s rooms. and i wish to join (my transformice name is qwertyyuiope)

 
Flag Post

Topic: Off-topic / RICK ROLLED IS EVERYWERE!! >:(

ive been rickrolled like 5 times today!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / OMG LOOK BEHIND YOU!

awindow and door. whats the point of this thread?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / LimerickDB

there once was a man from urkraine,
who felt it was starting to rain, he shouted OH S**T
ran away like a bi*ch
and started screaming in pain.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Side A or side B? Mods please lock.

side b

 
Flag Post

Topic: Off-topic / scary story

but chuck norris is invincible

 
Flag Post

Topic: Off-topic / the most annoying thing that has happened to you while playing a flash game

my house exploded from a airplane crash and the plane was full of grenades while i lost my legs… i got blown away with my comp , i looked at it and it got the BSOD, damn that was traumatic!