Recent posts by aguspal on Kongregate

Flag Post

Topic: Off-topic / Leia's Clan

Originally posted by Astricky:

Im gonna flag this and get this locked just as the main thread, keep trying though.

That makes no sense.

That begin said, Leia you already have the OP saved right?

All clan leaders should fo that actually…

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Elite OT clan

Originally posted by hamuka:

Class: Penguin, obviously (if not applicable, I’ll take Scribe)

Ideas for tiers: (own posts obv don’t count in the thread requirement) (also obv this is a WIP)

Tier 5: 1k posts AND 50 fans AND at least one thread made with 5 posts
Tier 4: 2.5k posts AND 100 fans AND at least one thread made with 20 posts
Tier 3: 5k posts AND 200 fans AND at least three threads made with 20 posts OR at least one thread with 50 posts
Tier 4: 10k posts AND 300 fans AND at least five threads made with 20 posts OR at least one thread with 100 posts
Tier 1: 15k posts AND 500 fans AND at least five threads made with 50 posts OR at least one thread with 250 posts

Thoughts?

This is 1938282717826 times better than the original.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Splatoon only has two maps

Originally posted by Gabidou99:

It’s actually a map rotation. They choose 2 maps each 2 hours. There is 7+ maps.

….

And….

Any reason as to why it works like that, as opposed to begin able to access all the maps the game has to offer whenever you want… You know…. Like any other game?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Leia's Clan

Originally posted by PrincessLeia101:
Originally posted by aguspal:
Originally posted by PrincessLeia101:
Originally posted by aguspal:

So what does left hand man mean?….

Since Gray has taken place on my right side, you can fill place on my left side, you are at the top of the clan. James has a high spot too, just as Dsand does.
Say Gray can’t take my place if I disapear, clan goes to you. If you can’t take it, clan goes to James, if James can’t take it then the clan is Dsand’s, although he is my last resort since he doesn’t forum much. He pms me every few hours each day though so he is indeed active.
However, there is no way all of you will be unavailable if I fall, so the clan will be Gray’s if ever I go. You will then be right hand man. James will be left hand man. (Basically, left hand is right hand, only the right hand has been taken) So on and so forth.

Originally posted by TheDarknessBelow:
Originally posted by aguspal:

So what does left hand man mean?….

So lets say you go to war. Leia gets captured, so right hand man takes over. He gets shoved in a blender, so then you take over. It’s like you’re 3rd in command.

Ok so long story short I am 3rd place on this line of command thingy. Got it…

I guess, but I don’t want to necissarly number the comandees because I find all my top members equally impressive.
Gray just happens to be a good friend of mine… of mine atleast, I haven’t the slightest idea what he thinks of me exactly.
Did you just join Amane’s clan?

Uh?

No I did not. The only one other clan I have a sligth interest on is the elite one, but its execution is incredibly flawed so its only hypoteticall.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Splatoon only has two maps

Thats pretty sad if true….

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Leia's Clan

Originally posted by PrincessLeia101:
Originally posted by aguspal:

So what does left hand man mean?….

Since Gray has taken place on my right side, you can fill place on my left side, you are at the top of the clan. James has a high spot too, just as Dsand does.
Say Gray can’t take my place if I disapear, clan goes to you. If you can’t take it, clan goes to James, if James can’t take it then the clan is Dsand’s, although he is my last resort since he doesn’t forum much. He pms me every few hours each day though so he is indeed active.
However, there is no way all of you will be unavailable if I fall, so the clan will be Gray’s if ever I go. You will then be right hand man. James will be left hand man. (Basically, left hand is right hand, only the right hand has been taken) So on and so forth.

Originally posted by TheDarknessBelow:
Originally posted by aguspal:

So what does left hand man mean?….

So lets say you go to war. Leia gets captured, so right hand man takes over. He gets shoved in a blender, so then you take over. It’s like you’re 3rd in command.

Ok so long story short I am 3rd place on this line of command thingy. Got it…

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Leia's Clan

So what does left hand man mean?….

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Elite OT clan

Originally posted by yeasy:
Originally posted by burntfires22:

Impossible badges are either shit or shit.
Uhh, yeah

Pandemic one is very easy.

You mean luck based crap.

Easiest one back in my days was the Meat Boy one… Guarenteed to get it eventually and it was not even that hard.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Join the Amane fan club

Members:

Amane

Immortal7777

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Petition to End the Age of Autism!

Originally posted by MelbourneBoy:

OT is all autism these days. So who wants to end this autism spreading all over OT?

With the clan wars I think it bumped a notch in quality actually.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Elite OT clan

Originally posted by yeasy:
Originally posted by aguspal:

It seems a bit too restrictive….

I dont usually side with Immortal, but

Originally posted by Immortal7777:

2. You’ll be assigned to ‘tier’ group, based on your achievements

Listen you little prick, Your achievement hierarchy is an abomination and I hope you die.

It will restrict a lot of people… XD.

I’m open to changes & suggestions.

However, that’s what you’re lacking competitiveness.
We’re supposed to be elite.

I know thats kinda the point, but…

What has Kong level to do with a forum based clan wars… LMAO

Well, I am not supposed to help the enemy this much, so byebye

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Poke-gang

Originally posted by yeasy:
Originally posted by aguspal:

Ehh, tbh I didnt liked leia at first, I thought she was very annoying LOL….

But I have come to like her post style and then the clan happened…

But more than anything else, I really like the potential for a multiple way war here!

  • 14k (non-legit) views out of nowhere
  • Gender bandwagon
  • Self-bump postcount

Of course, Elite OT clan is superior to opposition, but I still support Pokerpo as he’s legit and ‘the first creator’. The father of foundation. [in current timeline]

Pokepo is a formidale enemy, but honestly as of right now, I think his clan would be the firdt to lose no offense xD. Crows at least has 2 mods…

Also WTF does “Gender bandwagon” mean?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / [ROUND 113] ninjaChameleon vs. Zicit

Originally posted by ninjaChameleon:
Originally posted by aguspal:
Originally posted by ninjaChameleon:
Originally posted by aguspal:

Thats pretty cool!

Yes Aguspal, suicide is awesome.

The pac man ghost makes the message funny lol

How drunk are you?

You dont get it dont you LOL

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Elite OT clan

It seems a bit too restrictive….

I dont usually side with Immortal, but

Originally posted by Immortal7777:

2. You’ll be assigned to ‘tier’ group, based on your achievements

Listen you little prick, Your achievement hierarchy is an abomination and I hope you die.

It will restrict a lot of people… XD.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Poke-gang

Ehh, tbh I didnt liked leia at first, I thought she was very annoying LOL….

But I have come to like her post style and then the clan happened…

But more than anything else, I really like the potential for a multiple way war here!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Kongregate boards suck at celebrating the 4th of July

Originally posted by Ubervierte:
Originally posted by hamuka:

Probably because most people on the forums are not American
Shocking revelation I know

You can still celebrate the birth of the greatest nation on Earth.

Contender for most hilarious post 2015

 
Flag Post

Topic: Off-topic / [ROUND 113] ninjaChameleon vs. Zicit

Originally posted by ninjaChameleon:
Originally posted by aguspal:

Thats pretty cool!

Yes Aguspal, suicide is awesome.

The pac man ghost makes the message funny lol

 
Flag Post

Topic: Off-topic / What was the last thing you copy/pasted?

V 548S 178

 
Flag Post

Topic: Off-topic / The Official Good Night Thread

I need to sleep…

Its 4:00 AM and I just ate a burger not too long ago (Dont ask), bye bye OT.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / [ROUND 113] ninjaChameleon vs. Zicit

Originally posted by 22radioactive22:

Here’s a thing zicit did a while back on Dashnet.

Thats pretty cool!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / the CROWfficial CROWnies thread

Originally posted by RollerCROWster:

lol uzzbuzz and gevock added themselves :>>>>>>>>>

also this means CROWnies have ban powers so we win by default };>>>>>>>

That means the war should start NOW.

You have less members than either Pokerpo or Leia´s teams, but you have 2 mods so they count X2, thus I think it is OK to call it even??

 
Flag Post

Topic: Off-topic / I can say with 100% honesty, if i were a billionheir, I'd donate all my money to science so I could get a clone and tap myself daily until all my farts are just airy "whoosh" sounds

Originally posted by qwertyuiopazs:
Originally posted by aguspal:
Originally posted by TheDarknessBelow:
Originally posted by royalgameboy:
Originally posted by aguspal:

I can say with 100% honesty these threads are amazing.

Hell yea! I would FUCKING OBLITERATE my ass!

Oh, sweet, me too!

So if someone would tell you to go fuck yourself… Then…

Yeah…

I actually made a thread about this before.

Here:

http://www.kongregate.com/forums/2-off-topic/topics/420488-go-fuck-yourself

Oh my god, how surprising and creative of you!

Not sure if legit or sarcastic,…

 
Flag Post

Topic: Off-topic / the CROWfficial CROWnies thread

Originally posted by Pokerpo:
Originally posted by ninjaChameleon:

sign

first you sign up for my gang then leia’s then mafefe’s???

THE TRIPLE WAR

 
Flag Post

Topic: Off-topic / the CROWfficial CROWnies thread

Omg hell yeah does this mean we can actually have a BIG THREE-WAY WAR?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Poke-gang

Originally posted by Mafefe_Classic:

lol look at these losers

my CROWnies could peck you up if we wanted to

so if you become a threat or they get bored, watch out

OMG

A third party is comming????!!!

Lol I love three sided (or more) wars, they are very chaotic.