Recent posts by aguspal on Kongregate

Flag Post

Topic: Off-topic / Wherez meh kredz?

I want to earn free Kreds too!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Which hand do you use to wipe your ass after using the toilet?

Originally posted by Mikkmar:

… No. The “Which hand do you use to wipe your ass?” “My right hand.” “So you don’t use toilet paper?” joke.
It was the only joke in this thread and it took like 2 hours. That was it. Show’s over, go home.

Hey…
Upon rereading this like 5 times I finally got the joke!

My reaction is still the exact same thought…

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Click What You Want To Kill

So its giving viruses thorought links not banneable? Wow GG kong, GG.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Click What You Want To Kill

I LOLD at Icebomb avatar begin alongside those other two.

I actually dislike his avatar so much I clicked on it…. virtually ofc because I wont click anything made by OP.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Stupid Cat and Dog eaters!!! (PROTEST THREAD)

I cant deal with those evil people who like to eat Cat and Dog, they are creppy and disgusting and I just cant believe how they can eat pets, very horrible. I have nothing againist other animals eating but this just crosses the line IMO.

What do YOU think of them???!!!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / "Come inside, it's fun inside."

Originally posted by oOTrentOo:

The disney channel, or more specifically Mickey Mouse Club House, is planting subtle subconscious ideas in kids heads so that when they grow up and start having sex, they won’t pull out. This will cause more teenagers/young adults to have more babies and more children. More children = more money for Disney

DISCUSS TELEVISION BRAINWASHING

This is actually suprisingly plausible…

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Which hand do you use to wipe your ass after using the toilet?

Originally posted by Mikkmar:

… No. The “Which hand do you use to wipe your ass?” “My right hand.” “So you don’t use toilet paper?” joke.
It was the only joke in this thread and it took like 2 hours. That was it. Show’s over, go home.

WTF?
ehh, I will go back to play some more Candy Crush and Assains Creed (What a combination…)

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Easter Countdown

Happy easter everyone!!!

Idk why it says it starts in 20th april here it already started lol!!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Kongregate will be removed and be replaced with another website called "Loopogamez"

Originally posted by Rubentiki:
Originally posted by aguspal:

“Child safety Poor”
LMFAO

It’s not safe for you,then

Lol wtf is that.

I am not a child, I am a major teenager.

Hell, I am actually going to be an adult in just a a single month + 1 week…. wow I havent thought about that one myself.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Wtf u drink poison.

Well try to find an antidote and harash whoever made me dri l it afterwards.

 
Flag Post

Topic: Platform Racing 2 / PR2:watch rank are you when you get the EXP hat?

Originally posted by lol46:
Originally posted by OneOneOne4:

No other rank 1’s?Sad….

there’s a rank 0 ;)

What do you mean?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Crow Discovers Water Displacement

Originally posted by dias17se:

More intelligent than aguspal.

Whose alt are you?

Originally posted by Gabidou99:

Someone already make a thread with the same gif not too long ago.

And this.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / What was ur favorite pig n heron page?

I dont even KNOW

 
Flag Post

Topic: Off-topic / SUPER MARIO BROS 3 HAS REFERENCES TO HELL

LOL I have heard of this somewhere before once—

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Kongregate will be removed and be replaced with another website called "Loopogamez"

“Child safety Poor”
LMFAO

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Post links to crap but somehow amazing songs

http://www.youtube.com/watch?v=sC0cvwnG0Ik

Inb4 this thread gets locked because “YOUTUBE MASTERTHREAD LOLOLOL” even though it should be fine to stay unlocked.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Kongregate's Official Fun Run - Multiplayer Race Thread

So it is an online mobile game?

Um…

I was interested in getting one of those…

Well, maybe someday I could try it. Maybe.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / New Element Discovered!!! "Frone"

Fronelium….cool name for a mineral rock, actually.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Make OT badges! (minigame thread)

Originally posted by KennethP30:
Originally posted by aguspal:

Have a GIF. avatar: Impossible; 60points.

Well its certainly impossible.now that Kong disabled GIFs…..

No. It’s not Impossible

It is for pretty much everyone now, unless you do some sort of special shit trick…

 
Flag Post

Topic: Off-topic / some questions

Originally posted by IceBomb45:

paypal? more like aguspal LOL

…………………..

God.

 

Topic: Off-topic / OT Is Dead

This post has been removed by an administrator or moderator
 
Flag Post

Topic: Off-topic / My fucking neighbor and his newest task as ruler of the Dark World:

Originally posted by aguspal:

I dont have any evil neightbords, luckly.

Actually, screw that.

Sometimes they like to block the stree with their big ass truck and wont let us pass with our car, that was annoying man.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / My mom broke her foot this morning

You cant ban people for no good reason…

 
Flag Post

Topic: Off-topic / My fucking neighbor and his newest task as ruler of the Dark World:

I dont have any evil neightbords, luckly.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / My stupid fucking neighbor and his leaf blower.

This saga is very entretaining, keep them coming!!!