Recent posts by daniscool34 on Kongregate

Flag Post

Topic: Anti-Idle: The Game / Frequently Asked Questions & Ask stupid questions here!

what are blue coins and how do i get them?

 
Flag Post

Topic: Kongregate Multiplayer Games / [Heroes of Gaia] Glitches/Bugs

this is what happend when we merged guilds ffs… they said it would of been more active and like a better game btw they couldn’t hold all the guilds and now look what happend…… good job with this merge it frekin failed and now like every guild rank 60 below is messed up… goodjob now like a lot of the players are upset about this… why did we even have to merge?? we were doing fine on our own…

 
Flag Post

Topic: Kongregate Multiplayer Games / [Heroes of Gaia] Glitches/Bugs

Originally posted by avdog:
Originally posted by SimianApe:

I got a hero trapped in Babel Tower, how do I get him out ?

Pray for the almighty gm to possibly help you cuz i had a hero stuck in the arena for a day.

yeah me 2 all u have to do is visit it or like view it and u can contiune were u left off and if that didn’t wprl then u wait a day and he should come back if not idk wdf happend…

 
Flag Post

Topic: Kongregate Multiplayer Games / [Heroes of Gaia] World Bosses (Pandora)

okay and how hard is this boss? how many forces would some1 have to bring to kill it?

 
Flag Post

Topic: Kongregate Multiplayer Games / [Heroes of Gaia] World Bosses (Pandora)

okay and why is it important about killing this boss?

 
Flag Post

Topic: Kongregate Multiplayer Games / [Heroes of Gaia] World Bosses (Pandora)

okay number 1 what do u mean by world bosses? also i understand how people intercept and send scouts and stuff its quiet annoying but what do u mean by a world bosses plz explain

 
Flag Post

Topic: Kongregate Multiplayer Games / [Sacred Seasons MMORPG] Guild List and Information On How to Join

Guild name DscC dragon slayer champion clan
requirments: basicly we are a friendly little guild not for ceral players in this game be active plz
members daniscool34, U53RN4M4, Idk_my_name, Itz_epixxx, snowfire101
Guild leader daniscool34
ranking don’t matter lv how nice u are and how long u been in idk who is active just starting to play again

 
Flag Post

Topic: Kongregate Multiplayer Games / [Heroes of Gaia] Glitches/Bugs

bugg when u build guild and then instance i couldn’t control my units in the instance wdf happend?

 
Flag Post

Topic: Kongregate Multiplayer Games / [Heroes of Gaia] Trade

this would be soo unbalanced the game would make no sence with this okay for instance lets take achimu lets say he has a purple lv100 hero and they are under war he has 3 of these heros so he just loans them loaded with units to like a fame 40k person and then when u scout it would be like only 300k force but when u attack you would see all these tier 8 and tier 10 and would just get owned… if u loan out heros what the ponit of having a hero if u can just take one of your guild members?

 
Flag Post

Topic: Sonny 2 / sonny 3 coming!

does any1 knosw when sonny 3 is coming out?

 
Flag Post

Topic: Sonny 2 / sonny 2 cheats

none of these works mabye like 1 or 2 don’t waste your time

 
Flag Post

Topic: Dream World / Official Bug Reports Thread (old)

yo the dust merchant gave me like some usless crap wdf.. idk but i just wasted 40k gold thanks i guess… Fix plz

 
Flag Post

Topic: Dream World / Sex, Drugs, Rock 'n' Roll

i agree with this 100% it is extremly like this… anyway what is the ponit of the game anyway? Just lv and do quest? its not really that fun and u can’t like get better without beating the no lifers at this which is like impossible

 
Flag Post

Topic: Kongregate Multiplayer Games / [Heroes of Gaia] Tomb of Knowledge

how do i found a capitol and why are they sooo hard to conqer?