Recent posts by oOTrentOo on Kongregate

Flag Post

Topic: Off-topic / I Broke My Arm

bitch did i ask for your retarded reply

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Why aren't there any LGBT characters in pg cartoons?

Originally posted by Fishstickz13:

God hates fag

then god hates u lol
and me :(

 
Flag Post

Topic: Off-topic / I Broke My Arm

how did you break your arm?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / New image format avaliable

i cant see it lol anyone else??

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Thread for Adult/Teen Babies and Diaper Lovers (A/TB&DL)

i pooped in my diaper while at my motorcycle safety class today and it made a wet fart noise and everyone around me noticed. i just hope nobody smelled it. i’m now smell-blind to my own poops so sometimes its hard to tell

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Wtf McDonald's fries still has beef in it ?

everything has beef in it
even you

 
Flag Post

Topic: Off-topic / So... my flirt hates trent...

HAHA HE CURSED ME IN NORWEDISH
i must have really made him upset oh my god lol

 
Flag Post

Topic: Off-topic / So... my flirt hates trent...

i was cringing the whole 10 minutes he was raging at me for “disrespecting” him lol good times

 
Flag Post

Topic: Off-topic / I am downloading the sims 2 ultimate collection for free and legally

if you want to be kewl, download it illegally lol

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Men's Clinic- Penis Enlargement Cream/Pills in South Africa +27616383496

DRYSFUNCTION PROBLEM PHONE DR SHAKUR

I FUCKIN KNEW TUPAC IS ALIVE

 
Flag Post

Topic: Off-topic / So I finished watching Game of Thrones

family guy is super funny lolllllllllllll

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who's That OTer?!

Boomibom

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Got chased around by two kids shooting fireworks at me

Originally posted by VoodooCoffeeGuy:

How can you aim a firework?

bottle rockets

 

Topic: Off-topic / The Mods on OT must be pretty gay.

This post has been removed by an administrator or moderator
 
Flag Post

Topic: Off-topic / Got chased around by two kids shooting fireworks at me

damn that’s kind of hilarious tho

 
Flag Post

Topic: Off-topic / You're HIV negative right?

your 5000th post sucks ass

Originally posted by FullMeasureZam:
Originally posted by MaoWEE:

I am flattered

You should be bb

ilu <3 no homo

wow you’re gay lmao

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who's That OTer?!

ME, except i’m always original

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Click this thread if u hav 2 much tym on ur hands and really want 2 w8ste sum tym click diz it involves answering questions

answer to question 1: a clock
answer to question 2: america

i think that just about covers it

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who's That OTer?!

graphic design c

 
Flag Post

Topic: Off-topic / I GOT A VIDEO OF BOOMIBOM

Originally posted by Boomibom:

https://www.youtube.com/watch?v=ofrSio_jZO0
THIS IS NOT A JOKE
THIS IS TRENT AND HE IS A CAT

 

Topic: Off-topic / I GOT A VIDEO OF BOOMIBOM

This post has been removed by an administrator or moderator
 
Flag Post

Topic: Off-topic / OT's Official Tinychat Thread (OOTT)

you know that clicking the youtube time bar only effects your own video

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Do doritos taste good?

Originally posted by RollerCROWster:
Originally posted by oOTrentOo:
Originally posted by Dammasta:

There are normal Doritos?

the white ones i’m guessing

wow way to say that only whites are normal u racist

you’re just mad because you’re black
stupid black crows always assuming things

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Do doritos taste good?

Originally posted by Dammasta:

There are normal Doritos?

the white ones i’m guessing

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who's That OTer?!

i don’t like zam asking questions. i want caravine back