Recent posts by tHErofLwaffLe on Kongregate

Flag Post

Topic: Off-topic / 36 hours to go

No_OneCares

No_OneCares

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Mme Bunneh vs Dr. Zamininc

WHERE
IS
PIG
N
HERON
;<<<<<

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Game you are in the middle of playing?

the name of the game is your mom and let’s just say it’s a really easy game
shots fired

 
Flag Post

Topic: Off-topic / YOU HAVE 10 SECONDS TO GIVE A GOOD REASON YOU ARE NOT PRAYING TO ALLAH

I learned all I need to know about Islam on 9/11.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / POLL: do u think its safe for more fanfics???

Originally posted by ArcadianFire:

You could probably go to one of the moderators and say you’re going to be writing a fanfic about someone.
Then go to the person and get consent via PM.
There’s no way it could be considered harassment or anything, considering the person consented to it.

But what if the person feels like they shouldn’t have consented after having a fanfic written about them? It still counts as harassment even if you consented at first. #YesAllOTers

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Will the next president be a Republican?

Considering how bad Obama’s approval rating has been (24%) I don’t think the people will be able to trust the Democratic Party to take office for the next 2-10 years. It might be a while.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who here is a Troll?

Originally posted by niceman555:
Originally posted by tHErofLwaffLe:

hey
hey guys
hey
hey guys ive been a troll this entire time
i was only pretending to be retarded and i tricked you lol

don’t pull a niceman faggot

lol you responded
that means i trolledd u
You got
M E M E D
E H A R D
M A S O N
E R O X D
D D N D !!

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who here is a Troll?

hey
hey guys
hey
hey guys ive been a troll this entire time
i was only pretending to be retarded and i tricked you lol

 
Flag Post

Topic: Off-topic / WHAT IS THE BEST LEVEL OF MEAT DONENESS??

Medium.

Originally posted by FullMeasureZam:
Originally posted by cesarcurado:

AND WHY IS IT WELL-DONE???

title + post lmao

https://insanitysauce.files.wordpress.com/2014/03/00zfpbf.jpg

Nice watermark 9fag lmao top lel kek ayy lmao roflmao XD lmao

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who here is a Troll?

Wtf battleship don’t cyberbully people by putting words in their mouths.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who here is a Troll?

Originally posted by Battleship203:

I am a troll buster… >:3

Oh god I just remembered the one group of BYMfags who came to OT a couple years ago and they responded to every troll post and they called themselves the Troll Fighters.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / The adventures of Gardevoir episode 1, coming tomorrow

or go ahead and make a thread about a thread you’re gonna make tomorrow
that works too

 
Flag Post

Topic: Off-topic / WHY do people laugh at stupid shit?... (One-of-a-kind thread)

Can’t you just reply to all the posts you want to reply to when the thread is still relevant instead of bumping it days later to say one thing?

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Need help with gorilla warfare.

Originally posted by dias17se:
Originally posted by tHErofLwaffLe:

it’s spelt guerrilla dumass

What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy gorillas, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed gorilla kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top gorilla sniper in the entire US gorilla armed forces. You are nothing to me but just another gorilla. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking gorilla sounds. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of gorilla spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire banana arsenal of the United States gorilla Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.

Dude are you for fucking real right now? You have got to be kidding me you fucking fake and faggy piece of shit. I bet 1000 dollars you are a fucking liar. You fuckin guido tool douchebag.
You are too young and shitty to even graduate from school
In case you did. How many blowjobs did you give to graduate?
Secret raids on Al-Quaeda? I bet you only sucked Osama’s dick
300 confirmed kills? I think you meant 300 confirmed anal sex with men
Your trained in “gorilla” warfare? Is that when you beat someone to death with a banana? It’s spelled guerilla you fucking moron
You think your cool for getting trolled for reading this?
I don’t give a fuck if you come to my house with your spy bitches, I will beat the fuck out of you
Only with your bare hands? I bet you can only do handjobs, fag
The entire arsenal? you are a fucking faggot lier
If your SO badass, than why are you on bluelight?
You better watch yourself because I will fucking hunt you down myself.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Need help with gorilla warfare.

it’s spelt guerrilla dumass

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who here is a Troll?

I’m not a troll. I’m a Master Ruseman.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who here is a Troll?

Originally posted by Pokerpo:
Originally posted by niceman555:

Stop necroing dumbfuck

Wow you’re cool.

 

Topic: Off-topic / [Person] of the Year Awards

This post has been removed by an administrator or moderator
 
Flag Post

Topic: Off-topic / Over cook food or under cook food

I’d rather eat a dry well-done steak than a blue rare steak and risk eating a parasite.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Do you manually search stuff on your smartphone or tell it to with the microphone?

I manually search.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Video game series that you would like to have a new game

MHalf-Life
Red Dead R
Destroy All Humans
Scarface: The World Is Yours rebooted (with improved graphics, longer story, more cars, more guns, more people, larger area, not entirely water-bordered, and more shit to do overall)

 
Flag Post

Topic: Off-topic / 69

420 lol xd

 
Flag Post

Topic: Off-topic / You drop dead right now

5 minutes
I’m in class.
I don’t sleep in this class so they would know something was up.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Why Red and Blue are popular Rivals/Friends?

Originally posted by ZaneLosvir:

Since Red and Blue together make purple. Purple would be their child. Meaning they are a couple which then must have broken up on really bad terms to create a hatred as intense as they have.

That’s DEEP.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Should killing an animal have the same punishment as killing a HUMAN?

Originally posted by ZaneLosvir:

thats all I really got to say?

I don’t know, is it?