Recent posts by listle6 on Kongregate

Flag Post

Topic: Off-topic / mason is back

#schooled #told #burnt

 
Flag Post

Topic: Off-topic / mason is back

What do you mean

 
Flag Post

Topic: Off-topic / mason is back

Missed one.

u kiddin m8

No

 
Flag Post

Topic: Off-topic / mason is back

Originally posted by FULLMEASUREZAM:
Originally posted by FULLMEASUREZAM:
Originally posted by listle6:
Originally posted by FULLMEASUREZAM:

Praise Mason!

I see you still glorfy shit.

I see you’re still a thief.

Zamininc: 1
Listle6: 0

Originally posted by listle6:

idontevenstealtho

Sorry I hurt your feelings.

wow look at that racism
apparently listle thinks ALL AFRICAN AMERICANS ARE THIEFS

What do you mean

 
Flag Post

Topic: Off-topic / mason is back

idontevenstealtho

Sorry I hurt your feelings.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / mason is back

Originally posted by FULLMEASUREZAM:

Praise Mason!

I see you still glorfy shit.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / mason is back

he said 2 stop shit postin and haras but he fuckin baned me b4 i even got a chance to say anythin
but yea i gues b4 i was a lil bit mean buut that doesnt mean yall arent still lil gay kids
anyway im back so if i get baned again my dad is gonna sue kongregayy
discuss how fuckin awesome i am lol

Happy 12th birthday

 
Flag Post

Topic: Off-topic / is it me or this place is dead?

You say that like it’s the only thing you do.

haha, nerd

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Why do we need trees

Google it.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / GRENINJA CONFIRMED FOR NEWCOMER FOR SMASH BROS

Originally posted by FULLMEASUREZAM:

Meh, I still think there are around 50 or so pokemon more deserving.

You liking them more doesn’t make them more deserving.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Describe the user above using a POKEMON!

ditto

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Don't you hate when you're in English Class...

evarywun maks tipos so u kant kritisise meh!!!!!!!!

That’s a little far from a typo.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Don't you hate when you're in English Class...

Originally posted by IceBomb45:

You’re taking an english class and you spelled “you’re” as “your”?

Tell me more about how you’ve never made typos in your life.

@OP: I don’t read because school ruined it for me. I don’t have this problem.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / My research paper on Crows

Crows will always be a bit larger than crows by a few extra hundred pounds.

Big ass birds.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who here is underage??

I made an account when I was 13 because I followed the rules. I’m 19 now so I’m way passed the age limit.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / ★ OT's Official [Dubstep/EDM Community]★

excuse me

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Me and my Gf broke up. </3

When I ended my 3 year relationship a couple years ago (she cheated on me multiple times) I did something I promised her I’d never do, and that’s go to a party where everybody is shitfaced drunk and blazed as fuck. I saw some tits and girls make out. It was pretty sweet knowing that she would normally hate it. Just do things she would hate then feel sweet satisfication.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / ★ OT's Official [Dubstep/EDM Community]★

Originally posted by GraphicDesignC:
Originally posted by listle6:

I produce a bit. Tell me what you think.

Fracture is dope as shit.

Thanks bros. Thoughts on Opiuo? They have a nice glichy sound like KOAN Sound. I’m not too fond of the out of timey-ness that he does a lot in his songs. Some cool stuff though.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who is the best bandawagon-starter?

Originally posted by GraphicDesignC:
Originally posted by listle6:

Bandwagon threads make me want to puke in my mouth. Those who start them should do the same.

I will gladly puke in your mouth.

Please do. bb

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Anyone else having a hard time finding a career job?

No. I just scored a private trumpet teacher job for $16/h. It’s just you. Go for something easier then work yourself up I guess. Apply to be some substitute teacher or a janitor of some sort.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / OFFICIAL 1 word to describe the user above.

Wow

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Who is the best bandawagon-starter?

Bandwagon threads make me want to puke in my mouth. Those who start them should do the same.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Hey guys

Hi Stots. I like you ♥ (some homo)

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Hey guys

Who the fuck is Stots and why is he so important

#leavingOTprobs

 
Flag Post

Topic: Off-topic / ★ OT's Official [Dubstep/EDM Community]★

I produce a bit. Tell me what you think.