Recent posts by Chopper91 on Kongregate

Flag Post

Topic: Rise of Mythos / (vote for game name)

boom beach

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / Again. Gms pay attention

1. Go to a new game
2. Become vip10 there
3. ???
4. Profit!!

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / Making of an awakened using methods available to all players

uhhh vip0s can’t do too many of those elf crystal bosses :(
well they prob can during certain time frames…but meh thats discriminating o-o

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / The High Priestess

bleh 5hp is annoying lol

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / The High Priestess

Idk how much you win or try in pvp but i do know that you quit for some time and stayed at lvl 55ish lol
Not sure if you truly know about this card o-o

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / ROM 2 year Anniversary Stream

I nominate all the old/new mods for doing such a wonderful job on helping people!!!
Great job guys!!! woooo

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / The High Priestess

imagine 2 or 3 of em lol
ranger- premeds, denial crap, add in a sprinkle of gl power cards, pan and gg
forgot about swift deaths lol

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / heavenly help unbalance skill

right after they released hh, i started full on rushing 1v1 o-o

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / The High Priestess

go rush go!!!!!

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / [BUG] Slaughter pit + Vengeful curse = hero suicide?!

^been a few months lol

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / Super Store

This post has been removed by an administrator or moderator
lol
back to op, the whole group of devs and even mods are stubborn like baerk said :(

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / GF5 merge with KG4

meh pulling the status card :(
figures but that post sums up my worries
@ schivver→ +1 :)

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / GF5 merge with KG4

As I said, the yahoo unmerge was a prime example of doing the impossible. How? they spoke out freely and were noticed by the devs without disturbances. You can’t tell me there were no flame wars in that thread…

Also deleting the thread just denies the people from even attempting to have a positive discussion.
For me I am “trying” to get you to stop locking things and let the community talk it out: trolls vs veterans, payer vs free, k1 vs k4…etc.
May last a few days or so but venting anger can be nice too.

tldr-If promoting freedom of speech is not trying idk what is :/

 

Topic: Rise of Mythos / Super Store

This post has been removed by an administrator or moderator
 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / GF5 merge with KG4

even if nothing can be done, doesn’t mean that we can’t try.
look at the yahooians who merged w/ k1, thought impossible yet they got their goal completed easily. no one locked their thread either :/

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / GF5 merge with KG4

inbe4lock
they even locked their OWN friggin “discussion” thread lol

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / [NEWS] Mythos Card Design Top 3

Originally posted by Avangion:

Yah, really sort of idiotic… why did they bother having a contest only to release cards that they designed themselves anyway.
Makes you think they were hoping that someone would submit their idea so they could pretend that the contest was real. Now we don’t even have that. This is just like the design a boss contest. Complete bullshit.

spelled drakko’s name wrong too :/

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / [Community Discussion] Merge Compensation

I am also suggesting a tiered compensation system, where ALL vip 0-4 from ALL the merged servers get compensation. Let me know your thoughts and suggestions please and thank you for the feedback!

what happened to this

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / [Community Discussion] Merge Compensation

what was the point of this “discussion”? lol

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / [Community Discussion] Merge Compensation

I would advise not to give gold…..recently theres too many people with alts that keep trading in gold for rubies onto their main. you know who they are :/

giving low vips some good cards (those mythos cards that people swore they weren’t op perhaps) would deem a better solution.
and get rid of that high priestess crap and any other card in the future that will do crazy deck rebuild/destroyer please.

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / Last ditch effort to prevent Kong 4 merge

just hopping in the wagon→ GO BELUGA +1

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / The Screenshot Thread

^im 80% sure he would have won a lot more if he wasn’t a warrior lol but gj anyway

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / Snowy/Stoney Guild Phin & Ferb Recruitment

Goooo insolentfool!

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / Introduction to Your New Mod!! :)

nah I’m didn’t pay enough, kind of a leech o-o

 
Flag Post

Topic: Rise of Mythos / Introduction to Your New Mod!! :)

I could be, who knows? XD