Recent posts by MyNameIsNothing on Kongregate

Flag Post

Topic: Kongregate / Awful Chat Mods

awful chat mod is my middle name

 
Flag Post

Topic: Kongregate / I'm officially done with Kong

the message was sent from notebook wars 3 about a sequel to the game that was released yesterday, it specifically says that in the message lol.

Hello buddy!! GOOD NEWS!! The latest and BEST Notebook Wars game is here! You can play it in the link below, or much better in your mobiles devices iOs or Android!
Just search “Notebook Wars Ultimate”
Dont click the link, just copy and paste this adress to the new game!!
http://www.kongregate.com/games/matakukos/notebook-wars-ultimate

 
Flag Post

Topic: Off-topic / >lets get some good topics in here

This is from a typing game. If you aren’t the best typist in the entire universe after this song you’re trash.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Favorite Albums (General Music Discussion?)


If you wanna make a dumb collage like this, use topsters.net, let’s you create much larger collages than the one I made if you want. Alternatively just post text lmfao I don’t care.

The low amount of music discussion here is a bit lame. It’s almost nonexistent outside of the “Rate the Song above you” thread and even those posts rarely discuss much.

I’m curious to see what you all enjoy the most. Maybe some of you share some favorites or maybe you’ll see something posted here and get turned onto something you haven’t heard before. I’d love some new recommendations from a community I don’t see discuss they’re favorites too often in.

I included my top 5 (by no means is this an all inclusive list) to start the thread. If you’ve heard any of them let me know what you think, it’s mostly indie rock with an exception of October Language being some super laid back ambient.

Also feel free to share anything that recently dropped that you enjoyed, fresh finds are always something I’m interested in. Try and discuss things other people post and don’t be a shit that just spams youtube links for an entire page, I don’t want this becoming what the “What are you listening to” thread became before it was locked lmao.

But yeah, post your favorites of whatever genres you’re into. VG soundtracks, classic rock, heavy metal, radio pop, whatever. If you don’t really listen to full albums hit us up with some tracks you love.

 
Flag Post

Topic: Kongregate / Best of 2015 Quest Voting!

Aight cool ty ty
My vote is for BH2

 
Flag Post

Topic: Kongregate / Best of 2015 Quest Voting!

At first I wasn’t surprised to not see BH2 on this list because I knew the rating tanked from badges, but when I checked the ratings of a couple other games (Frozen Islands 3.95, 50 Years 3.94) I don’t really get why BH2 isn’t on the runnerup list with it’s 3.96, unless the Dev requested it or something which I don’t think is likely. Oversights happen, so no hard feelings if that’s the case ~

I’d like to get a statement on that before casting an actual vote though, pls thx

 
Flag Post

Topic: Forum Games: Forum Games / [MERRY XMAS & HAPPY NEW YEAR!] Bluji's Christmas Calendar 2015!

Gaming Challenge #1

The thing in the image was supposed to translate to “what a delicious cake i have baked” :((((

 
Flag Post

Topic: Forum Games: Forum Games / [MERRY XMAS & HAPPY NEW YEAR!] Bluji's Christmas Calendar 2015!

omg i almost forgot

november 30
this gets harder every year lol

AnonomElves
Elves are tryin to fix peoples faith in Christmas, and to spread the joy they are doing random acts of kindness. Using some magical elf magic, these are done while invisible, so the person doesn’t know who helped them. Write a short story from the elves perspective of this act of kindness.

DECEMBER 1ST
pretty accurate i think sry if translation is garb

 
Flag Post

Topic: Kongregate / Popular games you don't like

kingdom rush & sequels make me physically ill

 
Flag Post

Topic: Kongregate / Pel, 50th KG Tournament FINAL AFTER THE PENULTIMATE DAY, Major Changes! and DRAFT DATE

insert pel pun here

 
Flag Post

Topic: Kongregate / Upcoming Badges!

can we get a different image for the hard badge maybe? not a major thing at all but it and the imp are way too similar imo.
thx for badges reqs are gr8.

 
Flag Post

Topic: Kongregate / Upcoming Badges!

lol for what it’s worth its also the highest rated game on armor games. a lot of people apparently really like it. (also rating will drop probs down to like 4.4 whenever badges are added.)

anyways just chiming in, last badge should be for final boss. no point in stopping right before it, he’s not hard at all with semi-not dumb use of skills and items and grinding stats is pretty quick with the advance training that was added in the recent update.

 
Flag Post

Topic: Kongregate / Name That Game! Can you guess which game this deadly device comes from?

robot wants ?icecream?
depict1

 
Flag Post

Topic: Kongregate / Upcoming Badges!

I strongly disagree with both hard badges being related to the arena. At least one of them should be related to minigame scores.
I seriously think 100% for this game is worthy of an imp but eh. Prec’s hard badge reqs do seem a tad high for a hard badge but I’d have to play a bit more to get a better feel for what scores would be good.

 
Flag Post

Topic: Kongregate / Upcoming Badges!

Hello yes just gonna pop in and mention that Swords and Souls has been released here ok yes.

 
Flag Post

Topic: Off-topic / Have you ever been in limbo where you kinda want to fap but also kinda not?

Only when I look at magin because the guilt later would be tremendous

 
Flag Post

Topic: Kongregate / One of kong's staff members is actually 10 CROWS in a human suit :>>>>>>>

actual real life photograph of iamthecandyman

 
Flag Post

Topic: Forum Games: Forum Games / FGF Official Top Trumps Set (Sign-Up 2016)

qt boi frum united statez
georgia is the best font btw

 
Flag Post

Topic: Off-topic / How many alts you have?

89 apparently including some great names like YOLOSWAG69 and 420420420420420.

 
Flag Post

Topic: Kongregate / 7x7 - The 49th Kongregate community gaming tournament (Fin. Congratz to ShawnerSSS and dederteee! ~ Post-Tourney Discussion)

k

 
Flag Post

Topic: Kongregate / 7x7 - The 49th Kongregate community gaming tournament (Fin. Congratz to ShawnerSSS and dederteee! ~ Post-Tourney Discussion)

i’ll get to pause ahead later, not as familiar with it as the other two games.

 
Flag Post

Topic: Kongregate / 7x7 - The 49th Kongregate community gaming tournament (Fin. Congratz to ShawnerSSS and dederteee! ~ Post-Tourney Discussion)




 
Flag Post

Topic: Forum Games: Forum Games / Obscure is More [Round 55 - Scary Video Games]

Still can’t read
8 is peep

Years don’t add up actually nvm 2 is true

 
Flag Post

Topic: Forum Games: Forum Games / Obscure is More [Round 55 - Scary Video Games]

9 is better
No clue what’ll be worth the most

 
Flag Post

Topic: Kongregate / 7x7 - The 49th Kongregate community gaming tournament (Fin. Congratz to ShawnerSSS and dederteee! ~ Post-Tourney Discussion)